اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

پخت ۱۶ هزارپرس غذای گرم برای خانواده‌های نیازمند توسط یک هیأت

مسئول خیریه کریمانه هیأت فدائیان حسین(ع) اصفهان گفت: این خیریه به مناسبت ایام میلاد امام حسن(ع) بنا دارد به مدت ۸ شب طرح «سفره‌های سبز افطار» را اجرایی کند و غذای گرم برای دو وعده خانواده‌های نیازمند توزیع کند.

پخت ۱۶ هزارپرس غذای گرم برای خانواده‌های نیازمند توسط یک هیأت

ابوذر قاسمی، مسئول خیریه کریمانه هیأت فدائیان حسین(ع) اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این خیریه به مناسبت ایام میلاد امام حسن(ع) بنا دارد به مدت ۸ شب طرح «سفره‌های سبز افطار» را اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از شب میلاد امام حسن(ع) آغاز می‌شود و تا شب‌های قدر ادامه دارد، تصریح کرد: بنا داریم هر شب ۲ هزار پرس غذای گرم طبخ و در مناطق مختلف اصفهان و میان خانواده‌های از قبل شناسایی شده، توزیع کنیم. این تعداد ممکن است براساس میزان کمک‌های مردمی ان‌شاءالله بیش‌تر شود.

قاسمی افزود: این خانواده‌ها با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیریه‌ها و مساجد هر منطقه در اصفهان شناسایی شده‌اند و بنا داریم یک روز قبل از توزیع به هرخانواده ژتونی ارائه کنیم تا با حضور در مسجد محله به راحتی غذا را دریافت کنند. بنا داریم به هر خانواده به میزان دو وعده غذا ارائه کنیم.

قاسمی گفت: متاسفانه خانواده‌هایی در این طرح زیر پوشش قرار می‌گیرند که شاید برای روزهای بسیاری غذای گرم میل نکرده باشند؛ بنابراین از مردم و خیرین تقاضا داریم با کمک به این طرح، توان ما را برای زیر پوشش قرار دادن خانواده‌های بیش‌تر افزایش دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول