اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

محسن هاشمی: برای لغو طرح ترافیک جو نسازیم/ سوابق لغو طرح بررسی شود

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سوابق لغو طرح ترافیک باید بررسی شود، گفت:نباید در این زمینه جو ساخت و باید ستاد ملی مقابله باکرونا بررسی های لازم را انجام دهد.

محسن هاشمی: برای لغو طرح ترافیک جو نسازیم/ سوابق لغو طرح بررسی شود

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره لغو طرح ترافیک اظهارداشت، گفت: آمار فوتی های کرونا در تهران دیروز 104 نفر و یک روز قبل از آن به 115 نفر رسید و باید موضوعات مختلف جهت مقابله با کرونا مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: موضوع طرح ترافیک مستقیم به شورای شهر تهران مربوط نیست و به شورای عالی ترافیک مرتبط است و ما مستقیم نمی خواهیم در این زمینه ورود و دخالت کنیم. 

وی افزود: ستاد ملی مقابله باکرونا باید در این زمینه بررسی های لازم را انجام و پس از تهیه گزارش تصمیم گیری کند. نباید در این زمینه جو ساخت. بلکه باید سوابق لغو طرح در سال گذشته بررسی شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: باید ستاد مقابله با کرونا ببینند که آیا لغو طرح موثر بوده یا نه و بعد تصمیم بگیرند و این موضوع هم مشابه فعالیت یک سومی کارکنان ادارات و تعطیلی برخی از اصناف است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول