اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهمانی‌های شبانه امینت عمومی شهر را تهدید می‌کند/ دستگیری ضاربان مأموران امر به معروف در کاشان

معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان گفت: منکرات اجتماعی باعث خدشه دار شدن فضای عمومی و امنیت شهری است. این نوع مهمانی های شبانه منجر به آزار همسایگان و اعتراض آنان می شود.

مهمانی‌های شبانه امینت عمومی شهر را تهدید می‌کند/ دستگیری ضاربان مأموران امر به معروف در کاشان

روح‌الله صنعتکار امروز در گف‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به دستگیری ضاربان مأموران امر به معروف و نهی از منکر در کاشان اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و اقدامات اصلی ستاد امر به معروف، رسیدگی به منکرات اجتماعی است که توسط مردم گزارش می‌شود.

معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان گفت: از مهمترین این گزارشات مهمانی‌های مختلط و آزاردهنده غیرعرفی و غیر شرعی است که موجب مخدوش شدن امنیت عمومی فضای شهری برای  همسایگان است.

وی با اشاره به اینکه در یکی از همین مهمانی‌های اخیر که گزارش شده بود که چندین تخلف داشت، افزود: با هماهنگی با ضابطین قضایی، ماموران امر به معروف به محل اعزام شده که توسط برخی از افراد مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

صنعتکار بیان کرد: باتوجه به ایجاد ناامنی، ضرب و شتم، نگهداری و سرو مشروبات الکی، چندین نفر ضارب دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان تصریح کرد: منکرات اجتماعی باعث خدشه‌دار شدن فضای عمومی و امنیت شهری است و این نوع مهمانی های شبانه منجر به آزار همسایگان و اعتراض آنان می شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول