اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بودجه سازمان فرهنگی 2.5 برابر شد/ تسویه حساب با طلبکاران سازمان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از 2.5 برابر شدن بودجه سازمان فرهنگی خبر داد و گفت: تقریبا همه بدهی سازمان مانده از سال‌‌های گذشته پرداخت شده است.

بودجه سازمان فرهنگی 2.5 برابر شد/ تسویه حساب با طلبکاران سازمان

غلامرضا نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال بودجه فرهنگی شهرداری زنجان نسبت به سال قبل 2.5 برابر شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته بخش اعظمی از بدهی‌های سال‌های 97 و 98 سازمان فرهنگی شهرداری زنجان تسویه شد، اضافه کرد: تقریبا امروز دیگر سازمان بدهی ندارد و به ۳۰۰ میلیون رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های متعددی با توجه به بودجه پیش‌بینی شده برای سازمان در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از اولویت‌های سازمان در سال جاری کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجانی است که یک بخش ویژه از کارهای فرهنگی خواهد بود.

نظری با اشاره به اینکه اقدامات سازمان فرهنگی در کنگره ۳۵۳۵ شهید، حمایت از اقدامات فرهنگی از جمله چاپ کتاب است، اضافه کرد: این اقدامات در تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری را برگزاری جشنواره فرهنگی توفیق اعلام کرد و گفت: این جشنواره برای دومین سال متوالی و برای بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از بخش‌های فعالیتی سازمان فرهنگی در سال جاری تولید آثار هنری از جمله برگزاری جشنواره نقاشی و همچنین حمایت از چاپ کتاب و محصولات فرهنگی خواهد بود.

نظری در ادامه نخستین برنامه فرهنگی این سازمان را در ماه رمضان مسابقه داستان‌نویسی کوتاه اعلام کرد و گفت: این مسابقه با عنوان «قلم جوان» برگزار می‌شود که علاوه بر سازمان فرهنگی چند ارگان فرهنگی دیگر نیز در برگزاری آن مشارکت دارند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه جشنواره توفیق در دو بخش برگزار می‌شود، اضافه کرد: محورهای بخش «علمی و تخیلی» این جشنواره شامل زنجان ۱۴۵۰، قهرمان زنجانی من، اگر من رئیس قاره آسیا بودم، نماز و عبادت، غدیر و ولایت، عفاف و پاکدامنی، دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و شهدای زنجانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول