اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رنجبرپور: شروع خوبی در 1400 داشتیم/کرونا حریف تکواندو نخواهد شد

رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی گفت: سال 1400 سال پرباری آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

رنجبرپور: شروع خوبی در 1400 داشتیم/کرونا حریف تکواندو نخواهد شد

‌جعفر رنجبرپور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تبریز اظهار داشت: در روزهای نخست سال جدید مراسم تجلیل بخشی از مدال‌آوران تکواندو سال‌های 98 و 99 برگزار کردیم و روز گذشته هم اسامی نفرات برتر مسابقه تکواندو و نوروز 1400 اعلام کردیم تا شروع خوبی را در سال جدید داشته باشیم.

‌وی گفت: تشدید شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی رشته تکواندو نخواهد شد و با تجربه سال گذشته اگر محدودیت‌ها ادامه پیدا کند، امسال هم مسابقات تکواندو را به صورت مجازی برگزار و تمرین در خانه و مسابقات مجازی را توسعه خواهیم داد.

‌ ‌‌رنجبرپور در مورد موفقیت‌های قابل ذکر سال گذشته گفت: با وجود محدودیت‌های کرونایی سال 1399 سال پرکاری برای تکواندو آذربایجان‌شرقی بوده و در کمیته همگانی اول و در کمیته فرهنگی و روابط عمومی در حوزه تولید خبر رتبه‌های برتر کشور را کسب نمودیم.

 ‌وی یادآور شد: سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور جلسه تخصصی برگزار کردیم تا امکان فعالیت هیات در این شرایط را بررسی کنیم  که نهایتا  در  بخش‌های مسابقات، آزمون، آموزش، فرهنگی، اقتصادی و سایر مواردی که می‌توانستیم به صورت آنلاین فعالیت کنیم،  اقدامات بسیار خوبی انجام شد.

‌وی بیان داشت: در بخش مسابقات در سال 99 توانستیم 38 مسابقه را برگزار کنیم. در بخش مسابقات کشوری 13 مدال کسب کردیم که مهم‌ترین آن کسب مدال طلا انفرادی لیگ پومسه و مدال برنز انفرادی کشور توسط بانوان و مدال برنز بین‌المللی پومسه آقایان که هر سه توسط آقایان و خانم‌ها هنویی و بیرنگ و استاد علی‌اکبر محمدی برای اولین بار در تاریخ تکواندو استان رقم خورد و اساتید دیگری نظیر برادران وحیدی‌راد و دولتخواه در مسابقات آنلاین به صورت مجازی شرکت و افتخار آفرین کردند.

‌رئیس هیات تکواندو استان افزود: در بخش آموزشی 17 کارگاه آموزشی را برگزار کردیم که تعدادی از این دوره‌ها در گستره کشوری با میزبانی آذربایجان‌شرقی بود که با میزبانی خوب استان همراه بوده و رضایت نماینده فدراسیون و شرکت‌کنندگان را به دنبال داشت و این دوره‌ها سبب افزایش داوران و مربیان این رشته شده و دوره‌های ارتقا مربیگری و داوری را هم داشتیم که به شکل شایسته‌ای برگزار شد.

‌وی تصریح کرد: جا دارد از مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیر حراست، معاونان محترم اداره‌کل، رئیس ورزش و جوانان شهرستان تبریز، روسای هیات‌های تکواندو شهرستان‌ها، روسای کمیته‌های هیات تکواندو و قهرمانان ملی و‌ تکواندوکاران و خانواده محترم آنها تشکر ویژه‌ای نمایم که برای سرافرازی و اعتلای این رشته نهایت همکاری را با هیات تکواندو استان به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول