اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آمار خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد زیبنده هرمزگان نیست

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با انتقاد از بی توجهی به اقتصاد مردمی در استان هرمزگان گفت: آمار خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و آمار فقر به هیچ عنوان زیبنده این استان نیست.

آمار خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد زیبنده هرمزگان نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور، با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش، اظهار داشت: درباره مسائل معیشتی ارتشیان تاکنون کم توجهی شده و جا دارد که دولت و مجلس در این خصوص اقدام جدی کنند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز ملی خلیج فارس گفت: توجه به امنیت منطقه خلیج فارس همواره در اولویت بوده و پس از این نیز ادامه دارد، اما استفاده از ظرفیت‌های خلیج فارس و دریا برای توسعه دریامحور مغفول مانده است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس ادامه داد: توجه به زندگی و معیشت ساکنان شمالی خلیج فارس اهمیت بسیاری دارد، اما متأسفانه مردم این مناطق با نابسامانی‌های معیشتی و اقتصادی روبرو هستند و صدای آنها در هیچ دولتی به مرکز نرسیده است.

آرامی تصریح کرد: آمار خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و آمار فقر به هیچ عنوان زیبنده این استان نیست.

وی افزود: امروز سرمایه گذاری‌های فراوانی در صنایع فولاد و نفت و گاز در استان هرمزگان انجام می‌شود، اما آمار فقر و بیکاری همچنان بالاست و این یعنی بی‌توجهی به اقتصاد مردمی.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول