اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهید شیرازی مظهر وحدت است

فرمانده پدافند هوایی استان مرکزی گفت: شهید صیاد شیرازی مظهر وحدت است.

شهید شیرازی مظهر وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدصادقیان فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه‌السلام و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: توجهات امام(ره) و نامگذاری روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش روح تازه‌ای به کالبد ارتش داد و موجب زنده شدن ارتش شد و ارتش با تکیه بر مکتب حضرت امام(ره) و هدایت‌های مقام معطم رهبری امروز به یک ارتش مکتبی، مردمی، توانمند، سرافراز و متکی بر دانش روز دنیا تبدیل شده است.

وی افزود: عملکرد ارتش در طول ۴۲ سال انقلاب یک عملکرد درخشان و پر از حماسه‌سازی‌ها است که اوج این حماسه‌ها در دوران دفاع مقدس رقم خورد و درخشش ارتش در صحنه‌های مختلف همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امروز به برکت هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و مجاهدت‌های ارتشیان غیور ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح برای انجام ماموریت‌ها و دفاع همه جانبه از کشور آمادگی کامل را دارد.

وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی مظهر وحدت است و هرکجا نام زیبای شهید صیاد وجود دارد وحدت در آنجا می‌درخشد، وحدت بین مردم، وحدت بین نیروهای مسلح، وحدت بین شیعه و سنی و وحدت بین مسئولین از ویژگی بارز شهید صیاد شیرازی است و یک الگویی کامل برای ارتشیان و سایر نیروهای مسلح است.

به گفته وی خوشبختانه در سطح استان مرکزی به برکت وجود فرماندهان انقلابی و خصوصا فرمانده سپاه روح الله سردار محسن کریمی که از یادگاران دفاع مقدس هستند اتحاد و وحدت بسیار خوبی در بین نیروهای مسلح وجود دارد که باید قدر آن را بدانیم و از این فرصت برای خدمت رساندن به مردم به خوبی استفاده کنیم.

فرمانده پدافند هوایی استان مرکزی گفت: سردار حاج محسن کریمی یکی از سرمایه‌های ارزشمند استان مرکزی و کشور محسوب می‌شوند که هدایت‌های وی همواره چشمگیر بوده و روحیه ولایی، انقلابی و جهادی بودن وی کاملا قابل تقدیر است.

وی افزود: نیروهای مسلح از ابتدای شیوع بیماری کرونا همواره در کنار کادر بهداشت و درمان بوده‌اند و برای کنترل و ریشه کنی این بیماری از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول