اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ارتش ما ارتش محمدی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ولایی بودن ویژگی بارز ارتش است و مکتبی بودن شهید صیاد شیرازی در نیروی زمینی زبانزد همه بود؛ به‌گونه‌ای که هر زمان کاری را شروع می‌کرد ابتدا دعای فرج را می‌خواند.

ارتش ما ارتش محمدی است

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری درگفت‌وگو باخبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند من اعلام می‌کنم که اگر کسی با ارتش ما امروز مخالف باشد، با اسلام مخالفت کرده است که این سخن خود نشان‌دهنده جایگاه والای ارتش جمهوری اسلامی و اعتقاد و اعتماد رهبری نظام به ارتشیان بود.

وی گفت: در آن زمان تنها ابزار دفاعی ما ارتش بود؛ لذا مخالفت با ارتش مخالفت با اسلام بود و رهبر کبیر انقلاب اسلامی هم با حمایت‌های خود مانع از اجرایی شدن اندیشه ناصواب انحلال ارتش شد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: امروز ارتش ما ارتش محمدی است و این تعبیر فرماندهی کل قوا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ارتش و سپاه دوشادوش هم بسیاری از عملیات‌ها را هدایت کردند و بعد از هشت سال مبارزه اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشور ما به دست دشمنان بیفتد.

وی در ادامه افزود: طبق قانون اساسی ارتش ما بر هفت اصل استوار است که یک مورد آن اسلامی و مکتبی بودن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه در نیروی زمینی مکتبی بودن شهید صیاد شیرازی زبانزد همه بود؛ به‌گونه‌ای که هر زمان کاری را شروع می‌کرد ابتدا دعای فرج را می‌خواند، گفت: اکنون ما باید این اسطوره‌ها را از یاد نبرده و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول