اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور 22 اکیپ در بازار به منظور کنترل تخلفات

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به حضور 22 اکیپ در بازار به منظور کنترل تخلفات گفت: در این راستا 30 بازرس در استان فعالیت دارند.

حضور 22 اکیپ در بازار به منظور کنترل تخلفات

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای طرح تشدید بازرسی بر بازار تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و بازرسان سازمان صمت به همراه اتاق اصناف ضمن رصد بازار در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پرونده متخلفان را به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.
وی با اشاره به افزایش نیاز مردم به بعضی از اقلام پرمصرف ویژه ایام ماه رمضان تاکید کرد که هیچ‌گونه کمبودی در عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد و به هیچ عنوان افزایش قیمت صورت نمی‌گیرد، گفت: همچنین در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت توسط بازرسان، برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان عمده بازرسی‌ها بر رعایت قیمت مصوب اقلام اساسی از قبیل برنج وارداتی هندی و تایلندی، شکر، قند و روغن است، افزود: نظارت بر رعایت قیمت زولبیا و بامیه در قنادی‌ها و نیز حلیم پزی‌ها در این ایام از دیگر وظایف اکیپ‌های بازرسی است.

فغفوری با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی بر نانوایان عنوان کرد: روزانه پنج اکیپ بازرسی در حال بازرسی از نانوایی‌های سطح استان هستند.

وی  تصریح کرد: طی این بازرسی‌ها علاوه بر رعایت قیمت مصوب نان بر جلوگیری از فروش اجباری نان‌های سفارشی نیز نظارت می‌شود به طوریکه نانوایان موظف هستند صرفآ با حضور مشتری و با درخواست او نسبت به پخت نان سبوس دار و کنجدی اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه این اکیپ‌های بازرسی عمدتا با حضور بازرسان سازمان، نماینده شرکت غله، اتحادیه مربوطه و بسیج اصناف است، اضافه کرد: هم اکنون 30 بازرس سازمان در حال نظارت و رصد بازار استان هستند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول