اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

رستمی: سردار حجازی تمام عمر خود را صرف اهتزاز پرچم اسلام و مبارزه با ظلم کرد

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی شهادت سردارحجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

رستمی: سردار حجازی تمام عمر خود را صرف اهتزاز پرچم اسلام و مبارزه با ظلم کرد

به گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاطی طی پیامی شهادت سردار سید محمدحسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«الّذین آمنوا وهاجروا وجاهدوا فی سبیل اللّه بأمْوالهمْ وأنْفسهمْ أعْظم درجةً عنْد اللّه وأولئک هم الْفائزون»

انتشار خبر شهادت سردار عالیقدر و جانباز سرافراز اسلام، سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، داغ دیگری را پس از داغ التیام نیافته شهادت حاج قاسم سلیمانی بر دل مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی گذاشت.

این سردار عزیز، تمام عمر با برکت خود را صرف مجاهدت خالصانه در جهت اهتزاز پرچم مستحکم اسلام و مبارزه با ظلم مستکبران و مستبدان کرد و علاوه بر آن، از فرهیختگی و فهم عمیق دینی نیز برخوردار بودند و پس از سال‌ها مبارزه و جهاد در راه عقیده‌ای استوار، اکنون در آغوش همرزمان شهید خود قرار دارد.

پاداش این زندگی عزتمندانه در راه خدا و صرف عمر، در راه معبود و در معبد جهاد، یقینا جایگاهی عظیم و رفیع در آخرت برای آن سردار سرافراز خواهد بود.

اینجانب شهادت آن جانباز عالیقدر، مدافع وطن و مبارز و مجاهد در راه خدا را به خدمت حضرت صاحب الزمان (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت عزیز ایران، خانواده محترم ایشان و همه همرزمان و همسنگران آن عزیز، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول