اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آتش‌سوزی در میدان بسیج/ عمل به موقع آتش‌نشانان مانع از سرایت حریق شد

مدیر روابط‌ عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان با اشاره به اینکه سهل‌انگاری موجب آتش‌سوزی در میدان بسیج شد،گفت: عمل به موقع آتش‌نشانان مانع از سرایت حریق شد.

آتش‌سوزی در میدان بسیج/ عمل به موقع آتش‌نشانان مانع از سرایت حریق شد

حسن غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عصر امروز در اثر یک بی‌احتیاطی، یک پارکینگ خودرو در میدان بسیج زنجان دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله پس از اطلاع نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط‌ عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان با بیان اینکه به علت بی‌احتیاطی افرادی که در آن محل کار می‌کردند، زباله‌هایی که در اطراف یک کانکس قرار داشت، آتش می‌گیرد، گفت: با افزایش آتش چند حلقه لاستیک موجود در کنار زباله‌ها آتش گرفته و پس از آن آتش به کانکس سرایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه 9 نیرو از ایستگاه‌های 3 و 5 به محل حادثه اعزام و حریق را اطفا کردند، تصریح کرد: اطفای حریق در حدود 45 دقیقه طول کشید.

مدیر روابط‌ عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان با اشاره به اینکه آتش‌سوزی این محل خسارت چندانی نداشت، افزود: با این حال ورود به موقع نیروهای آتش‌نشانی موجب اطفای حریق شد، در غیر این صورت آتش به ساختمان مجاور نیز سرایت می‌کرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول