اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

اجرای برنامه‌های قرآنی با شیوه جدید و ابتکاری در ناجا

معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از ‌اجرای برنامه‌های قرآنی با شیوه جدید و ابتکاری در ناجا خبر داد.

اجرای برنامه‌های قرآنی با شیوه جدید و ابتکاری در ناجا

سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از اتخاذ تدابیر در راستای اجرای برنامه‌های قرآنی با شیوه‌های نو و ابتکاری خبر داد.

سردار بهرامی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور از چند ماه قبل تدابیری اتخاذ شد تا برنامه‌های قرآنی در نیروی انتظامی با شیوه های نو و ابتکاری اجرا شود حتی اگر به صورت محدود باشد؛ در این راستا فضاسازی معنوی و قرآنی اماکن ناجا با بهره‌گیری از آیات و روایات معصومین (ع) و فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) با موضوع ماه مبارک رمضان، انس و تلاوت قرآن کریم و ارزش‌ و جایگاه روزه و روزه داری، احسان، اطعام و کمک به نیازمندان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در این راستا بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی، سایت ها و کانال‌های در اختیار نیروی انتظامی با تولید محتوای فاخر و اثربخش، با برگزاری مسابقه از محتواهای بارگزاری شده قرآنی و اخلاقی در دستور کار بوده است؛ همچنین پخش تلاوت فاخر قاریان در اماکن ناجا در زمان های خاص به صورت مستمر نیز انجام می‌شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، تصریح کرد: در برخی از شهرها که وضعیت به صورت زرد یا آبی است به صورت محدود چند نفره و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز؛ محافل انس با قرآن کریم و جلسات تفسیر قرآن اجرا می شود؛ همچنین تولید مجموعه برنامه «پلیس تراز قرآنی» در ۲۳ قسمت ۲۰ دقیقه ای با محتوای ترتیل و تفسیر و مباحث اخلاقی توسط اساتید برجسته اخلاقی و تفسیر قرآن از دیگر برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول