اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برگزاری بازی فولاد-النصر قطعی است

با اعلام ابتلای 9 عضو تیم فوتبال النصر عربستان، برگزاری دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت که در نهایت قطعی شدن برگزاری این بازی اعلام شد.

برگزاری بازی فولاد-النصر قطعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، باشگاه النصر عربستان از ابتلای 9 عضو این تیم از جمله پنج بازیکن به ویروس کرونا خبر داد، این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با فولاد خوزستان هم‌گروه است و طبق برنامه امشب باید به مصاف شاگردان نکونام برود.

در همین راستا، یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرده است که تاکنون تمام موارد مثبت ویروس کرونا مربوط به تیم النصر است و نتیجه مثبتی در سایر تیم‌های شرکت کننده مشخص نشده است.

طبق دستورالعمل AFC هر بازیکنی که تستش مثبت شود، باید به قرنطینه برود و از اردوی تیم کنار گذاشته شود. این فرد در سایر بازی‌های مراحل گروهی اجازه شرکت نخواهد داشت.

بر همین اساس، کمیته مسابقات AFC هیچ اقدامی برای باشگاه النصر انجام نخواهد داد و کار مطابق آنچه قبلاً مشخص شده است، پیش می‌رود. وضعیت این تیم منوط به معاینه و تست جدید در روز چهارشنبه است.

این تیم تحت چنین شرایطی نیز باید به تقابل با فولاد بپردازد و ابتلای اعضای این تیم، تنها به کنار گذاشتن افراد مبتلا منجر خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول