اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

زور اداره‌کل ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال نرسید/ نخستین دیدار رقابت‌های لیگ یک ماه رمضان در ورزشگاه پارس برگزار شد

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در حالی در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ دسته یک، بازی ۶ امتیازی خود را به مس کرمان واگذار کرد که تا سه ساعت قبل از این بازی بر سر زمین برگزاری بازی، بین فدراسیون فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان اختلاف نظر بود.

زور اداره‌کل ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال نرسید/ نخستین دیدار رقابت‌های لیگ یک ماه رمضان در ورزشگاه پارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال در هفته گذشته ورزشگاه پارس به عنوان میزبان دیدار تیم فجر شهید سپاسی و مس کرمان اعلام شده بود اما با درخواست باشگاه فجر شهید سپاسی و اعلام مدیرکل ورزش و جوانان، ورزشگاه شهید دستغیب به عنوان ورزشگاه میزبان به فدراسیون فوتبال معرفی شد.

عباس حاجی زاده هم در گفتگویی اعلام کرده بود که نور ورزشگاه شهید دستغیب برای این دیدار مهیا می شود و قطعا این دیدار در این  ورزشگاه برگزار می شود اما تا سه ساعت قبل از آغاز این دیدار همچنان نور ورزشگاه شهید دستغیب دچار مشکل بود و با اعلام مسئول برگزاری رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک که به شیراز سفر کرده بود ورزشگاه پارس میزبان مسابقه فجر شهید سپاسی و مس کرمان شد.

اما نور ورزشگاه پارس نیز تا ساعت ۲۰ که زمان آغاز ابن دیدار بود دچار مشکل و نقص فنی بود تا این دیدار با نیم ساعت تاخیر آغاز شود و باز هم نام  شیراز در نداشتن  زمینی استاندارد مطرح شود.

حال سوال اینجا است در حالی که همه ساله رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک در ماه مبارک رمضان در زیر نور برگزار می شود، چرا مسئولین برطرف کردن مشکل نور را به آخرین روز و آخرین ساعات موکول کردند.

 در زمین چمن ورزشگاه پارس، نمی‌توان حتی یک پاس سالم داد

 سرمربی فجر شهید سپاسی گفت: زمین چمن ورزشگاه پارس اصلا کیفیت لازم را ندارد و برای تیم ما که روی زمین و تکنیکی بازی می کند، مناسب نیست.

علی اصغر کلانتری افزود: حق مسلم ما در میزبانی انتخاب زمین است و امیدواریم تا با حل شدن مشکل نور ورزشگاه شهید دستغیب از این پس دیدارهای خود را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

وی بیان کرد: نمی‌خواهم شکست تیمم را به زمین مرتبط کنم اما تیم ما قطعا در ورزشگاه شهید دستغیب، بازی باکیفیت‌تری ارائه می کند.

سرمربی فجر شهید سپاسی اظهار کرد: کیفیت چمن ورزشگاه شهید دستغیب هم مطلوب نیست و برای شهر شیراز جای تاسف است؛ ما باید دنبال یک چمن استاندارد باشیم اما حداقل چمن این ورزشگاه ناهمواری ندارد و ما می توانیم تاکتیک های خود را بهتر ارائه دهیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول