اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۲۴۶ قبضه سلاح غیرمجاز در کرمانشاه طی یک ماه گذشته کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۴۶ قبضه اسلحه جنگی و شکاری در این استان از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

۲۴۶ قبضه سلاح غیرمجاز در کرمانشاه طی یک ماه گذشته کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی روانسر از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و اینکه اعضای آن قصد انتقال تعداد قابل توجهی اسلحه به داخل استان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران روانسر با همکاری پلیس امنیت عمومی استان و در اقدامات اطلاعاتی گسترده خود موفق به شناسایی مسیر تردد اعضای باند در این شهر شده و با استقرار در محل مناسب نسبت به توقیف ۲ دستگاه خودروی پراید قاچاقچیان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، ۳۰ قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف شد.

وی همچنین از دستگیری چهار عضو باند قاچاق سلاح و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی جهت رسیدگی و صدور حکم خبر داد.

جاویدان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق از جمله سلاح جزو برنامه‌های اصلی پلیس است،  تاکید کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۴۶ قبضه اسلحه جنگی و شکاری در این استان از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه از اقتدار پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و مجرمان خبر داد و گفت: تحت هیچ شرایطی به این افراد اجازه فعالیت نمی‌دهیم، البته خود آن‌ها نیز می‌دانند اشراف اطلاعاتی پلیس به گونه‌ای است که همه فعالیت‌هایشان تحت رصد و کنترل قرار دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول