اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مدیران زندان‌ها به خانواده زندانیان توجه کنند

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ضمن تأکید بر لزوم رسیدگی به خانواده‌های زندانیان گفت: بر اساس تأکیدات ریاست قوه قضائیه، در سال ۱۴۰۰ به خانواده‌های زندانیان بیشتر از گذشته توجه می‌شود.

مدیران زندان‌ها به خانواده زندانیان توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، محمدمهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در مراسم افطار مددجویان ندامتگاه دماوند اظهار کرد: اگر به موضوع خانواده زندانیان که هیچ تقصیری در ارتکاب جرم ندارند، بی‌توجه باشیم تلاش‌های فرهنگی و تربیتی ما مؤثر نخواهد بود.

وی در این مراسم که با حضور امام جمعه و دادستان‌های دماوند و فیروزکوه و جمعی از قضات برگزار شد ضمن تأکید بر لزوم رسیدگی به خانواده‌های زندانیان گفت: بر اساس تأکیدات ریاست قوه قضائیه، در سال ۱۴۰۰ به خانواده‌های زندانیان بیشتر از گذشته توجه می‌شود و مدیران کل و روسای زندان‌های سراسر کشور، حداقل در طول هفته یکبار با سرکشی به منزل زندانیان به وضعیت آن‌ها رسیدگی کرده و گزارش بازدید و تأثیر آن را به ستاد سازمان ارسال می‌کنند.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، هر روز از خانواده یکی از زندانیان سرکشی شده است و این موضوع نشان می‌دهد مسؤولان زندان نسبت به خانواده مددجویان دلسوز هستند که البته این یک وظیفه است. 

حاج‌محمدی ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در نظام اسلامی چنان چه یک زندانی به ۲۰ سال حبس محکوم شود، ولی در طی حبس نشان دهد متنبه شده است، می‌توان حتی ۱۹ سال و نیم حبس وی را بخشید، نشان می‌دهد حتی به مجرمینی که جرم سنگین مرتکب شده‌اند، امیدوار هستیم.

در این دیدار مددجویان ندامتگاه دماوند که همراه رئیس سازمان زندان‌ها بر سر سفره ضیافت افطار حضور داشتند در فضایی صمیمی با وی گفتگو کردند.

در این مراسم به درخواست مددجویان ندامتگاه دماوند از یداله قاسمی رئیس مددکاری ندامتگاه که بیشترین نقش را در آزادی زندانیان و رسیدگی به خانواده‌های آن‌ها داشت، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول