اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

راه‌اندازی مرکز سرپایی درمان کرونا در بجنورد/چهارمین دستگاه اکسیژن ساز درراه بجنورداست

طی اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، چهارمین دستگاه اکسیژن ساز عصر روز گذشته از تهران بارگیری و درراه بجنورد است؛ ضمن اینکه در یکم اردیبهشت‌ماه، مرکز درمان سرپایی کرونا در بجنورد افتتاح می‌شود.

راه‌اندازی مرکز سرپایی درمان کرونا در بجنورد/چهارمین دستگاه اکسیژن ساز درراه بجنورداست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، با توجه به شرایط بحران کنونی بیمارستان‌های استان در موج چهارم کرونا یک دستگاه اکسیژن ساز خارج از نوبت برای بهترشان شرایط اکسیژن‌رسانی به بیماران کرونا فراهم و از وزارت بهداشت دریافت شد.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، دستگاه اکسیژن‌ ساز یکی از فنّاوری‌های نوین و کاربردی است که وظیفه غلیظ کردن اکسیژن را بر عهده دارد. 

ضمن اینکه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از راه، اندازی مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در یکم اردیبهشت خبر داده است.

این مرکز با همکاری سرپرست بیمارستان ارتش و دانشگاه علوم پزشکی استان از یکم اردیبهشت‌ماه در محل بیمارستان منطقه‌ای ارتش استان راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است که این امکان برای بیمارانی در نظر گرفته‌شده است که طبق نظر پزشک خود از بیمارستان ترخیص شده و روزانه برای دریافت ادامه درمان خود که معمولاً داروی تزریقی است به بیمارستان ارتش مراجعه کرده و در شرایط استاندارد بیمارستانی ادامه درمان می‌دهند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول