اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تاکید مدیر کل کمیته امداد هرمزگان به ورود خیرین برای ساخت مسکن مشارکتی

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان گفت: امروز بیشترین مصرف زکات در اشتغال خانواده‌ها، بورسیه تحصیلی و تهیه لوازم هوشمند برای تحصیل دانش آموزان این خانواده ها به کار گرفته می‌شود.

تاکید مدیر کل کمیته امداد هرمزگان به ورود خیرین برای ساخت مسکن  مشارکتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، جلیل تراهی امشب در نشست با تعدادی از خیران شهرستان بندرلنگه، اظهار داشت: مجموعه خیران هر شهرستان به عنوان شریک استراتژیک و راهبردی کمیته امداد هستند.

وی افزود: یکی از راههای برون رفت از مشکلات و معظلات اجتماعی کمک های مردمی است چرا که اعتبارات دولتی کفاف برطرف کردن همه نیازها را نمی‌دهد.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به اینکه بر اساس داده‌ها نیازهای خانواده‌های تحت پوشش مشخص است، تاکید کرد: امروز بیشترین مصرف زکات در اشتغال خانواده ها، بورسیه تحصیلی وتهیه لوازم هوشمند برای تحصیل دانش آموزان این خانواده ها به کار گرفته می‌شود.

تراهی گفت: برای رفع مشکلات خانواده‌های تحت پوشش فاقد مسکن خیرین می‌توانند ورود کنند و طی یک تفاهم‌نامه نصف هزینه را ما و نصف دیگر را خیر متقبل می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول