اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توزیع ۱۶۵ چادر امدادی بین زلزله زدگان گناوه

جمعیت هلال احمر تاکنون برای اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان گناوه ۱۶۵ دستگاه چادر امدادی بین خانوارهایی که منزل آنها دچار آسیب شده توزیع کرده است.

توزیع ۱۶۵ چادر امدادی بین زلزله زدگان گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حاجیانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زلزله گناوه و اقدامات هلال احمر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر تاکنون برای اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان گناوه ۱۶۵ دستگاه چادر امدادی بین خانوارهایی که منزل آنها دچار آسیب شده توزیع کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: از این تعداد چادر امدادی ۱۵۹ دستگاه در شهرستان گناوه و ۶ دستگاه در شهرستان دیلم توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین طی این مدت ۲۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته به وسیله ۱۶ خودروی سنگین و سبک در شهر و روستاهای شهرستان‌های گناوه و دیلم توزیع شده است.

وی یادآور شد: از بدو حادثه تاکنون بیش ۸۰ نفر از پرسنل، امدادگران و نجات‌گران عملیات امداد رسانی در شهرستان‌های زلزله زده فعالیت کرده‌اند.

حاجیانی ادامه داد: پس از گذشت سه روز از حادثه زلزله در شهرستان‌های گناوه و دیلم امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان بوشهر در این مناطق همچنان ادامه دارد.

وی گفت: از عموم مردم مناطق زلزله زده درخواست می‌شود به شایعه‌ها توجه نداشته و اخبار را از مجاری رسمی پی‌گیری کنند همچنین با توجه به وجود پس لرزه‌ها نکات ایمنی را رعایت کنند.

گفتنی است، روز یکشنبه زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر ساعت ۱۱ و ۱۲ دقیقه استان بوشهر را لرزاند. بنابر گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران مرکز این زلزله بندر گناوه بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول