اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مجهز شدن ۵ هزار سرباز بوشهری به سلاح مهارت

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: سال گذشته پنج هزار سرباز با حضور در ۴۷۵ دوره آموزشی، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را در ۱۳۴ حرفه آموختند.

مجهز شدن ۵ هزار سرباز بوشهری به سلاح مهارت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید دراهکی صبح امروز در نشست با مدیر منابع انسانی سرباز سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته پنج هزار سرباز با حضور در ۴۷۵ دوره آموزشی، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را در ۱۳۴ حرفه آموختند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر افزود: امسال هم برای آموزش ۶ هزار سرباز وظیفه با همکاری قرارگاه مهارت برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد سربازان مهارت آموخته پس از فراغت از سربازی در همان مهارت فراگرفته جذب بازار کار می‌شوند، ادامه داد: آموزش‌های مهارتی در یگان‌های نظامی به دو صورت مهارت در کارگاه آموزشی و مهارت آموزی در محیط کار واقعی ارائه می‌شود و سربازان در هر دو حالت مهارت‌های فنی را به صورت کامل فرا می‌گیرند.

دراهکی عنوان کرد: هرچند اجرای این طرح جامع مهارت‌آموزی سه ساله است اما برنامه داریم که تا پایان سال آینده تمام سربازان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت کنند.

مدیر منابع انسانی سرباز سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر هم از تجهیز بیش از ۱۰ کارگاه آموزشی و مهارتی برای سربازان در این نهاد خبر داد و افزود: آموزش مهارت‌ها بستر مناسبی برای سربازان برای ورود به بازار کار پس از اتمام خدمت سربازی را فراهم می‌سازد.

سرهنگ اکبر مهیمنی مطلق بیان کرد: جامعه را باید به سمت کارآفرین شدن، سوق دهیم که در این صورت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول