اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

صفایی: غنی سازی 60 درصد نشان داد که ایران در مسیر قدرتمندتر شدن است

نماینده مردم گناباد در مجلس گفت: غنی سازی 60 درصد نشان داد که ایران در مسیر قدرتمندتر شدن است و اقدامات تروریستی نمی‌تواند مانعی بر سر راه پیشرفت و اقتدار ایران باشد.

صفایی:  غنی سازی 60 درصد نشان داد که ایران در مسیر قدرتمندتر شدن است

محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به غنی سازی 60 درصد اورانیوم در کشور گفت: در دنیا اگر کشوری بخواهد به حقش برسد باید قوی شود؛ چه کسی دیده که کشوری ضعیف باشد و به خاطر ضعیف بودنش  حقش را به او بدهند، صد البته که این طور نیست و باید برای گرفتن حق و بهره‌مندی از حق، هر کشوری قوی شود.

وی اظهار داشت: به عنوان نمونه مصوبه مجلس در باره اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران و اتخاذ موضع مقتدرانه در این مصوبه باعث شد تا نمایندگان کشورهای اروپایی و آمریکا باز سر میز مذاکره بنشینند. این موضع مقتدرانه بود که آنها را به خود آورد.

صفایی خاطرنشان کرد: غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم نیز به دشمن ثابت کرد که ایران در مسیر قدرتمندتر شدن حرکت می‌کند و این حرکت متوقف نشده است.

وی افزود: از سوی دیگر غنی سازی 60 درصد اورانیوم به دشمنان این پیام را داد که اقدامات تروریستی و خرابکارانه نمی‌تواند مانعی بر سر راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشد و کشور ما همچنان به مسیر خود ادامه خواهد داد.

نماینده مردم  گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:‌ اگر ما می‌خواهیم در دنیا به حقمان برسیم باید قوی باشیم و اتخاذ موضع مقتدرانه است که باعث می‌شود تا دشمنان از مواضع ناحقشان عقب نشینی کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول