اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری مراسمات در ۱۱ منطقه رودان ممنوع شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان از ممنوعیت برگزاری مراسمات و تجمعات در ۱۱ منطقه از شهرستان رودان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

برگزاری مراسمات در ۱۱ منطقه رودان ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، به گزارش خبرگزارى فارس از رودان، کورش نیک‌طبع امشب در جلسه  ستاد کرونا شهرستان رودان اظهار داشت: هرگونه مراسم، تجمعات و دورهمی‌ها در محلات سنگی، بندملا، بند نقی، پشته معزآباد، بالاشهر دهبارز، شهرک زیارتعلی و روستاهای آبنما، برنطین، اسلام آباد، بیکاه و هیزبندگان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ممنوع است.

وی ادامه داد: در همین راستای با تهدید کنندگان بهداشت عمومی و سلامت جامعه برخورد قانونی از سوی دستگاه قضا صورت خواهد پذیرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان با اشاره به آمار رو به افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان افزود: آمار مبتلایان به کرونا در چهارم فروردین ماه ۲۰ نفر بوده است، ۱۱ فروردین به  ۶۶ نفر رسیده، ۱۸ فروردین ۱۰۹ مبتلا داشته ایم و در ۲۵ فروردین و هفته آخر اولین ماه سال شاهد ۲۹۱ مبتلا به کرونا در شهرستان رودان بوده‌ایم که نشان‌دهنده به صدا درآمدن آژیر خطر در بهشت جنوب است.

وی با تاکید بر اجرای بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی در بین اقشار مختلف مردم خاطرنشان ساخت: مردم بیش از پیش  سلامت خود و اطرافیان شان را در اولویت قرار داده و از هرگونه دورهمی و برگزاری مجالس خود داری نمایند.

نیک‌طبع در ادامه از تشکیل یک تیم بازرسی ویژه برای رصد و ارزیابی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح اصناف، ادارات و باشگاه های ورزشی و مساجد متشکل از نمایندگان بهداشت و درمان، اداره صمت، اتاق اصناف، تعزیرات، اماکن انتظامی و فرمانداری نیز خبر داد.

معاون فرماندار رودان تاکید کرد: با مبتلایانی هم که محل قرنطینه خود را ترک و در اماکن عمومی و سطح شهر حضور یابند طبق گزارش شبکه بهداشت و درمان برخورد قضایی خواهد شد.

وی همچنین نحوه حضور کارمندان را در رودان براساس وضعیت نارنجی کرونایی به صورت شیفت‌بندی و دور کاری در ادارت خدمات رسان با یک سوم  و سایر ادارات با دوم سوم کارکنان اعلام کرد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول