اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح ۱۴۹ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در عنبرآباد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح ۱۴۹ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه با مشارکت کمیته امداد و خیران در شهرستان عنبرآباد خبر داد.

افتتاح ۱۴۹ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، سردار حسین معروفی امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در این شهرستان اظهار کرد: در سالروز تأسیس اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب توفیقی شد که در جمع مردم مومن و انقلابی و همیشه همراه این منطقه برای پروژه‌هایی که با مشارکت بسیج، کمیته امداد و خیران صورت گرفته، حضور یابیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امروز ۱۴۹ پروژه عمرانی در ۹ عرصه با اعتباری نزدیک به ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود که در راس آن ۳۹ باب مسکن مددجویان و محرومان است که شامل ساخت و تعمیر است، یک سالن ورزشی، احداث و تکمیل سه باب مدرسه، احداث و تکمیل سه مسجد با مشارکت مردم، احیاء و لایروبی سه رشته قنات، آبرسانی کامل به سه روستا، احداث سه باب خانه عالم، احداث سه پایگاه بسیج و احداث ۹۰ سرویس بهداشتی که همه حرکت‌ها کارهای مومنانه‌ای است که در یک سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: رویکرد کارهای مومنانه سپاه و بسیج تغییر کرده و در کنار رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اهدای جهیزیه، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ساخت مسکن محرومان و حوزه های فرهنگی اجتماعی خدمات‌رسانی می‌کنیم.

معروفی تصریح کرد: از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان پنج مرحله کمک مومنانه در سراسر استان داریم. باتوجه به فعال شدن قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن مجتبی (ع) تا هرزمان نیاز باشد در کنار مردم هستیم و کارهایی که انجام می‌شود دستور صریح رهبری‌ست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظایف تعریف شده‌ای دارد و در کنار آن یک سری حوزه‌های اقتضائی دارد که نمونه آن کمک به قطع زنجیره کروناست، کارهای مومنانه و عمرانی، کمک برای حل مشکل کشاورزان و..، اما آنچه در استان کرمان اولویت نخست ماست، مشکل آب است، کرمان جزو چهار استان بحرانی در کشور از نظر آب است.

وی خاطرنشان کرد: اطلس کمبود آب استان را آماده کردیم و با هماهنگی استانداری نسبت به حل مشکل آب ورود می‌کنیم و اعتباری از قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به امر آب اختصاص خواهیم داد.

معروفی ابراز کرد: سال گذشته آبرسانی به چند روستا را شروع کردیم و در عنبرآباد هم چند روستا در دستور کار است و حوزه آب را به قرارگاه پیشرفت و آبادانی واگذار کردیم. آب پیمانکاری زمان‌بر است؛ باید با حرکت گروه‌های جهادی و مشارکت مردم حل شود. اگر همه پای کار بیایند با یک حرکت جهادی می‌توانیم مشکل آب کل استان را حل کنیم.

وی ادامه داد: اولویت دوم ما اشتغال است، امسال۸۶ میلیارد تومان با کمیته امداد قرارداد داریم که حجم زیادی از اشتغال درون استان را انجام دهیم. اولویت بعدی ما ساخت و تعمیر مسکن و تأمین جهیزیه است. ازدواج آسان از مشکلات جدی در منطقه است که سال گذشته ۲ هزار ۳۴۸ سری جهیزیه و امسال بیش از ۱۰ هزار سری جهزیه در دستور کار داریم.

معروفی با بیان اینکه در کنار خدمات مومنانه و عمرانی حوزه فرهنگی و اجتماعی را رها نکردیم، اضافه کرد: حفظ شعائر به‌ویژه حفظ شعائر شهیدان که مصونیت انقلاب اسلامی است را نادیده نمی‌گیریم اعتبار ما و اعتبار ملت ما و انقلاب به حفظ شعائر الهی‌ست.

وی تأکید کرد: هر خدمتی به مردم می‌دهیم وظیفه‌ماست و دنبال تشکر نیستیم. تمام اقدامات کمک مومنانه باید شبانه توزیع شود، چراکه خانواده‌های ما صاحب کرامت هستند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول