اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جریمه بیش از ۸ هزار خودرو در تخطی از محدودیت‌های کرونایی/ کاهش ۱۰ درصدی تردد در جاده‌های اصفهان

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از ثبت تخلف ممنوعیت تردد کرونایی برای 8 هزار و 541 خودرو از زمان اعلام محدودیت های تردد در سال جاری تا پایان فروردین خبر داد.

جریمه بیش از ۸ هزار خودرو در تخطی از محدودیت‌های کرونایی/ کاهش ۱۰ درصدی تردد در جاده‌های اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، محمدعلی صلواتی با اشاره به فعالیت ۱۴۰ دستگاه سامانه تردد شمار در استان اصفهان، اظهار داشت: از زمان ابلاغ محدودیت‌های تردد کرونا در سال جاری توسط ستاد کرونا استان اصفهان، به طور متوسط در هر ساعت ۲۴۹ خودرو از محورهای مواصلاتی استان اصفهان  عبور کرده‌اند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: مقایسه ترددها از ۲۰ تا ۳۱ فروردین ماه در مقایسه با مدت مشابه در همین ماه حاکی از کاهش حدود ۱۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴۵ سامانه ثبت تخلف هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت: این سامانه‌ها علاوه بر ثبت تخلف ممنوعیت تردد، ۴۵ هزار و ۶۹ تخلف سرعت توسط را ثبت و برای اعمال قانون به پلیس راه ارسال کرده‌اند.

صلواتی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان در راستای خدمت‌رسانی به مردم به طور ۲۴ ساعته پاسخگوی تلفن‌های مردمی بوده و در این مدت به بیش از ۲ هزار و ۴۸ تماس در رابطه با ممنوعیت و محدودیت‌های تردد پاسخ داده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول