اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

ثبت‌نام ۵۴۴ ناشر و ۴۳۰ مؤسسه دینی و قرآنی در نمایشگاه مجازی قرآن

با پایان مهلت ثبت‌نام ناشران، مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی ۵۴۴ ناشر و ۴۳۰ مؤسسه و مرکز دینی و قرآنی برای شرکت در نمایشگاه مجازی قرآن کریم نام‌نویسی کردند.

ثبت‌نام ۵۴۴ ناشر و ۴۳۰ مؤسسه دینی و قرآنی در نمایشگاه مجازی قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس با پایان مهلت ثبت‌نام ناشران، مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی ۵۴۴ ناشر و ۴۳۰ مؤسسه و مرکز دینی و قرآنی برای شرکت در نمایشگاه مجازی قرآن کریم نام‌نویسی کردند.

بر اساس اعلام ستاد اجرایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم مهلت ثبت‌نام ناشران، مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی ۳۱ فروردین‌ماه پایان یافت و در این مدت ۵۴۴ ناشر و ۴۳۰ مؤسسه و مرکز دینی و قرآنی ثبت‌نام کردند.

پس از این مرحله کتاب‌ها، محصولات و خدمات ناشران، مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تأیید کمیته ارزیابی نمایشگاه، آماده ارائه و عرضه به مخاطبان خواهند شد.

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران از تاریخ ۱۱ لغایت ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری (۱۸ تا ۲۸ ماه مبارک رمضان) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال، با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول