اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت 25 تیم غربالگری در بسیج جامعه پزشکی زنجان

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: بسیج جامعه پزشکی استان، تاکنون بیش از 14 هزار و 70 خانوار زنجانی را غربالگری کرده است.

فعالیت 25 تیم غربالگری در بسیج جامعه پزشکی زنجان

مشهود تقی‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی از ابتدای انتشار ویروس کرونا آغاز شده و این قشر در خدمت مردم بوده و خدمات‌‍‌رسانی لازم را انجام داده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در پیک چهارم بیماری کرونا نیز بسیج جامعه پزشکی در صحنه بوده و خدمات لازم را به بیماران در بخش‌های مختلف ارائه داده است، عنوان کرد: ۲۵ تیم پزشکی با ۱۲۵ همکار با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: این قشر در بخش‌های غربالگری، توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی و نظارتی همکاری می‌کنند.

تقی‌لو با اشاره به اینکه در پیک چهارم کرونا، ۱۴ هزار و ۷۰ خانوار توسط بسیج جامعه پزشکی استان زنجان غربالگری شده‌اند، اضافه کرد: به همت این قشر ۲۳ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی نیز توزیع شده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه با همکاری پایگاه‌های بسیج فعالیت‌های بیماریابی و غربالگری از سوی تیم‌های بسیج جامعه پزشکی در استان زنجان انجام می‌شود، اضافه کرد: بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد که در حال حاضر جمع‌آوری بسته‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات جامعه پزشکی به جامعه هدف ارائه می‌شود، تاکید کرد: این گروه‌ها در مناطق محروم استان زنجان نیز خدمات‌رسانی لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول