اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه ریزی برای کمبود آب در فصول گرم سال

مدیرکل مدیریت بحران استان قم از کاهش بارش ها و کمبود آب در فصل گرما خبر داد و خواستار برنامه ریزی لازم در این موضوع بویژه در روستاهای استان شد.

برنامه ریزی برای کمبود آب در فصول گرم سال

محسن اروجی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به این که بیشتر برنامه ها و مصوبات اداره کل مدیریت بحران استان در سال گذشته در موضوع مبارزه با بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن بوده است اظهار کرد: آمار نشان می دهد در مجموع بیش از ۹۰ درصد از این مصوبات اجرایی شده‌ است.

وی همچنین به ضرورت تداوم مبارزه با این بیماری تا ریشه کنی کامل آن توجه داد و گفت: اگرچه بر اساس مصوبات، تمامی مراکز آموزشی در وضعیت فعلی قم تعطیل است، اما این مصوبات اشاره دارد که ۳ نفر از کادر مدارس می توانند در مدارس حضور داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم سپس به فعالیت های کارگروه نظارتی درباره مبارزه با بیماری کرونا پرداخت و خاطر نشان کرد: این کارگروه به صورت روز به روز در حال رصد اوضاع و انجام اقدامات لازم است.

اروجی در عین حال به طرح آب اندازی در رودخانه قم اشاره کرد و یادآور شد: آب اندازی در رودخانه بویژه با توجه به وضعیت قرمز قم نباید سبب تجمع مردم شود، بنابراین شهرداری و نیروی انتظامی باید تدابیر لازم را در این موضوع مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با بیان این که کاهش بارش ها در ماه های اخیر، احتمال کمبود آب را در فصل گرما قوت می بخشد تصریح کرد: احتمال کمبود آب و همچنین رُخداد گرد و غبار یادآور ضرورت برنامه ریزی در این زمینه است، ضمن آن که فرمانداری قم نیز باید تدابیر لازم را در این موضوع و بویژه در روستاها مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول