اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مسؤولان در اتخاذ مواضع انقلابی خجالت نکشند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مسؤولان باید در اتخاذ مواضع انقلابی خجالت نکشند، بیانات انقلابی امام خمینی(ره) را مطرح کنند و در تصمیمات به‌صورت انقلابی عمل کنند.

مسؤولان در اتخاذ مواضع انقلابی خجالت نکشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در پیام مجازی آدینه این هفته، ضمن اشاره به سالروز رحلت آیت‌الله مهمان‌نواز، اظهار کرد: یکی از خصوصیات کاندیدای اصلح در بحث ریاست جمهوری، انقلابی بودن و اهل شجاعت است. 

وی گفت: مسؤولان باید در اتخاذ مواضع انقلابی خجالت نکشند، بیانات انقلابی امام خمینی(ره) را مطرح کنند و در تصمیمات به‌صورت انقلابی عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید پای منافع مردم بایستد و دشمنان ملت را بشناسد تا جلوی دست‌درازی آن‌ها را بگیرد. 

وی افزود: دشمن چه در داخل باشد چه خارج و اگر اختلاس و احتکار کند باید رئیس‌جمهور با آن مقابله کرده و ریشه فساد را در داخل بخشکاند.

امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه زندگی، فرهنگ و اقتصاد مردم به رئیس‌جمهور بستگی دارد خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور باید دشمن‌شناس باشد و دشمنی که چهل سال کینه‌های آن‌ها در زمینه‌‌های مختلف را دیده‌ایم بشناسد؛ دشمن عزت برای ما نمی‌خواهد و فقط مرگ و نابودی را خواستاراست. 

حجت‌الاسلام نوری تأکید کرد: ما در ۸ سال دفاع مقدس شاهد ۱۴ قطع‌نامه از سوی مجامع بین‌المللی بودیم اما هیچ‌کدام حقی را برای مظلومان بازنستاند و دردی از مردم ایران دوا نکرد، بنابراین نباید منتظر باشیم که آن‌ها ما را نجات دهند. 

وی گفت: به‌نظام بین‌المللی نمی‌توان اعتماد کرد تا برای رشد و امنیت ما کمک کنند چون این جهان استبدادی ما را یاری نخواهد کرد و لذا مسؤولان باید حواسشان جمع باشد و بیش از این دشمن را تجربه نکنند.

امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه دیگر نباید حرف از کسی قبول کرد و فقط عمل افراد را ملاک قرارداد افزود: به قول دشمن اعتمادی نیامده است، اگر راست می‌گویند تحریم‌ها را بردارند و در عمل به قول‌ها عمل کنند؛ امروز در وین ما را به مذاکره فرامی‌خوانند اما از طرفی بزرگان ما را تحریم می‌کنند. 

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول