اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اهدای جهیزیه به ۱۸ نوعروس در بوئین میاندشت/ کمک مؤمنانه به ۶۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: سال ۹۹ تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان نیازمندان در سه مرحله به تعداد ۱۸ سری جهیزیه شامل ۲۲ قلم جنس از اقلام اساسی انجام شد.

اهدای جهیزیه به ۱۸ نوعروس در بوئین میاندشت/ کمک مؤمنانه به  ۶۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت

احمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌میاندشت با بیان اینکه پیروزی انقلاب اتفاقی بس بزرگ بود که عالم مادی و معنوی جهان معاصر را به چالش کشید و ایده‌های رهبری را با آرمان‌های اسلام در عرصه حکومت‌داری به نمایش گذاشت، اظهار داشت: به دنبال ظهور ایده‌های انقلابی و اسلامی در شالوده این انقلاب، طبیعتا یک دغدغه به حق در ذهن معمار کبیر انقلاب ایجاد شد تا وظیفه حفظ و حراست این مبانی و ایده‌ها بر عهده نهادی واگذار شود که پاسبان انقلاب و ارزش‌هایش باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت افزود: در آینده‌نگری و دغدغه امام، سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی مردمی و صاحب بیشترین فراگیری امتیازهای حراستی از بدنه جامعه انقلابی و دلسوز کشور عهده‌دار این مسؤولیت خطیر شد و با تأسیس در دوم اردیبهشت ۵۸ پا به میدان خدمت کشور گذاشت تا به عنوان حامی در کنار مجموعه‌های خدمتی کشور، گامی چند سویه پیشتازی، پشتیبانی و همراهی انقلاب داشته باشد تا اینکه اکنون تبدیل به شجره طیبه‌ای شده است که در عین حالی‌ که خود برای مأموریت حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی مأمور شده به عنوان یکی از ماحصل‌های موفق و درخشان انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

وی گفت: سپاه همواره در سیر تحولات کشور از قبیل عرصه سازندگی، خدمات رسانی جهادی و مقابله با تهاجم‌های امنیتی، نظامی، به عنوان پیشرو لحظه‌ای در سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی نظام و آرمان‌های والای آن را در هیچ زمینه‌ای خالی نگذاشته است.

قاسمی در تشریح مشارکت ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت در شهرستان گفت: ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت پیرو شعار سال ۱۴۰۰ بر مبنای «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» مبین شفاف سازی عرصه‌های خدمتی به مردم است که در شهرستان بویین میاندشت در این زمینه با شناسایی بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر نیازمند اسامی آن‌ها را در سامانه مهر کریمانه برای توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی ثبت نام کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت از شناسایی و معرفی خانواده‌ها در استفاده از تسهیلات بلاعوض برای تعمیر و ساخت مسکن خبر داد و گفت: اهدای کارت هدیه دو میلیون ریالی به ۶۰۰ خانواده دانش‌آموزان بی‌بضاعت و اهدای پک‌های تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند انجام شده است.

وی با بیان اینکه سال ۹۹ تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان نیازمندان در سه مرحله به تعداد ۱۸ سری جهیزیه شامل ۲۲ قلم جنس از اقلام اساسی انجام شد، گفت: بازسازی و مرمت و تکمیل منزل محرومان و ساخت سرویس بهداشتی و حمام در روستاها، طرح ساخت و مرمت شش منزل محروم از دیگر اقدامات انجام شده است.

قاسمی، تکمیل و تجهیز تأسیساتی ابنیه‌های عمومی روستاهای شهرستان، پروژه جدول‌گذاری روستای آقا‌گل از دهستان ییلاق، احداث مخزن آب ۲۰ متر مکعبی روستای مغاندر، مرمت قنوات روستاهای حاج فتحعلی و آغچه، مشارکت با اداره برق شهرستان در طرح جهاد روشنایی (پنل خورشیدی) و کمک به بازسازی صحن حرم حضرت زینب(س) از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین میاندشت عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت در تشریح اقدامات ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت در مقابله با بیماری کرونا، گفت: در همکاری با شبکه بهداشت و درمان در اجرای طرح سراسری غربالگری بیماری کرونا بیش از ۹۰ درصد از جمعیت تحت پوشش شهرستان بویین میاندشت غربالگری شدند، تأمین کپسول اکسیژن برای مراکز درمانی، توزیع رایگان ۲۰ هزار عدد ماسک بهداشتی بین شهروندان و همکاری با لشکر ۸ نجف اشرف در اجرای رزمایش بیولوژیک و ضدعفونی معابر شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول