اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بیانیه مشترک بسیج دانشجویی چهارمحال و اصفهان/ مردم اجازه سوءاستفاده به ضد انقلاب نمی‌دهند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دو استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان با صدور بیانیه مشترکی ضمن دعوت مردم دو استان به آرامش، بر احقاق حقوق مردم و کشاورزان دو استان تاکید کردند.

بیانیه مشترک بسیج دانشجویی چهارمحال و اصفهان/ مردم اجازه سوءاستفاده به ضد انقلاب نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در پی تنش‌های اخیر آبی که پیرامون برخی از پروژه‌های انتقال آب شکل گرفته بود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دو استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان با صدور بیانیه مشترکی ضمن دعوت مردم دو استان به آرامش، بر احقاق حقوق مردم و کشاورزان دو استان تاکید کردند.

متن این بیانیه در زیر آمده است؛

«وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء کُلَّ شَیْءٍ حَیٍّ أَفَلَا یُؤْمِنُونَ»

«وهر چیز زنده‌ای را از آب پدید آوردیم، آیا(بازهم) ایمان نمی‌آورید؟»

وحدت در انقلاب اسلامی مهمترین رکنی است که همواره پای دشمنان را از این مرز و بوم دور نگه داشته و اجازه نداده است کسی فکر تعرض به حریم جمهوری اسلامی که به تعبیر شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی، حرم است را به ذهن خود متبادر کند.

امروز و در این شرایط که انقلاب اسلامی مورد هجمه‌های همه‌جانبه و ناجوانمردانه دشمنان خبیث قرار دارد، بروز اختلاف نظرها نباید باعث چالش‌های داخلی و دست‌مایه‌ خباثت‌های دشمنان شود.

مسئله اخیر که بین مردم شریف استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری مورد اختلاف نظر واقع شده است قابل حل می‌باشد و بن بستی در آن نیست که بخواهیم گره آن را به دندان باز کنیم و این را مردم انقلابی و همیشه در صحنه این دو استان که روزگاری در دفاع از انقلاب اسلامی، دوشادوش هم در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و تیپ قمر بنی هاشم، علیه دشمنان جنگیده‌اند و رشادت‌ها از خود نشان داده‌اند به خوبی می‌دانند.

قطعا مسئله تقسیم آب این دو استان که برای کشاورزی و آب شرب  هر دو حیاتی است از مسائل مهمی است که باید حل شود. هم کشاورزان استان اصفهان و هم کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری حق خود می‌دانند که از نعمت آب به خوبی و به حد رونق کشاورزی خود بهره ببرند و زندگانی خود را به نحو شایسته بگذرانند و این مهم باید در دولت و سازمان‌های مربوطه موضوعی حیاتی تلقی شود و برای احقاق آن تلاش شود کما اینکه امام صادق(ع) در توصیف کشاورزان می‌فرمایند: الزارعون یومَ القِیامَةِ أحسَنُ الناسِ مَقاما، وأقرَبُهُم مَنزِلَةً، یُدعَوْنَ المُبارَکِینَ.

مردم شریف استان  چهار محال و بختیاری و اصفهان

با توجه به اتفاقات اخیر در محل آبگیر پروژه انتقال آب بن - بروجن و اختلافات پیش آمده بر سر انتقال آب خواستار خویشتن داری طرفین در شرایط حساس کنونی کشور هستیم و از شما می‌خواهیم که همچون گذشته به رسانه‌های ضدانقلاب و منافقین و بدخواهان نظام مقدس اجازه سوءاستفاده از این اختلافات را ندهید و درخواست‌های خود را در چارچوب قانون مطرح کنید تا به اتحاد میان مردم این دو استان خدشه وارد نشود.

مسئولین محترم استان‌های اصفهان و  چهارمحال و بختیاری و شورای عالی امنیت ملی کشور

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری ضمن عرض ادب و احترام خدمت خانواده‌های معظم شهدای هر دو استان و مردم انقلابی و همیشه در صحنه این دو استان، از مسئولین و نمایندگان این مردم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهد که ضمن وحدت و همدلی با ورود صحیح و کارشناسی به این موضوع، هر چه سریعتر مسئله را حل نموده و برای تضمین حق آبه مردم هر دو استان تلاش نمایند.

همچنین وزارت نیرو و سایر سازمان‌های مربوطه باید سریعتر این مسئله را در زمره اهم برنامه‌های خود قرار داده و تا زیانی به کشاورزان و مردم دو استان در آب شرب و کشاورزی وارد نشده است سریعتر موضوع را حل نموده و گزارش آن خدمت مردم هر دو استان اعلام نمایند.

امروز شما در برابر خون شهدای این دو استان که در کنار یکدیگر آسمانی شدند مسئولید که این معضل را با ارائه راهکارهای کارشناسی شده و به گونه‌ای که پیامدهای زیست محیطی نداشته باشد حل نموده و با خاطیان متعرض به حریم استان‌ها برخورد نمایید. باشد که انشالله با برنامه‌ریزی و تقسیم عادلانه حق آبه مانع از تضییع حق و بروز اختلافات و زمینه سوءاستفاده دشمنان نظام شوید.

شورای تبیین مواضع استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول