اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر از بزرگراه‌ها کلید خورد/ کاهش تصادفات در دستورکار

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح جمع‌آوری کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر از سطح بزرگراه‌ها به منظور کاهش تصادفات خبر داد.

جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر از بزرگراه‌ها کلید خورد/ کاهش تصادفات در دستورکار

سرهنگ همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از اجرای طرح جمع آوری معتادان و کارتن خواب‌ها خبر داد.

سرهنگ همه خانی‌ تصریح کرد: متاسفانه در برخی مواقع شاهد تصادفات شدید فوتی و جرحی در سطح بزرگراه‌های شهر تهران به خاطر عبور معتادان متجاهر و کارتن خوابها از عرض بزرگراه‌ها هستیم که با توجه به خطرات و تلفات جانباختگان و مصدومان تصادفات در سطح بزرگراه‌ها و دغدغه پلیس راهور تهران بزرگ مبنی بر کاهش این حوادث با پیگیری‌های صورت گرفته در یک طرح مشترک بین سرکلانتری ششم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس راهور تهران بزرگ ، طرح جمع آوری معتادان متجاهر وکارتن خواب ها از سطح بزرگراه‌های منطقه 15 با همکاری رییس و کارکنان این منطقه 15 صورت پذیرفت.

وی بیان داشت: در این طرح مشترک، تعدادی از کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و تکریم و احترام جهت اسکان و سیر مراحل قانونی به سازمان های مربوطه جهت رسیدگی تحویل داده شدند.

 معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این افراد با ورود ناگهانی خود به سطح سواره رو و معابر بزرگراهی ، خطرات جبران ناپذیری بسیاری را برای خود و دیگر رانندگان بوجود می آوردند که در این طرح مشترک از تردد آنها به معابر جلوگیری شده و در این ماه عزیز و با برکت و با احترامی خاص ، تحویل مراجع و سازمان های مسوول شدند.

وی افزود: لازم به ذکر است که این افراد ضمن تجمع در فضای سبز معابر بزرگراهی بسیج، خاوران ، امام علی (ع) بعثت و آزاد راه آزادگان در بین نیوجرسی‌ها و گاردریل های میانی به صورت ناگهانی خصوصا درمواقع تاریکی هوا با دویدن به سطح معابر تمرکز و حواس دیگر رانندگان را پرت کرده و باعث تصادفات ناگوار می شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول