اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

گلایه رانندگان برخی تاکسی‌های اینترنتی در «فارس‌من»: دو ماه هست پول بنزین واریز نکرده‌اند

برخی از رانندگان، با ثبت یک سوژه در فارس من خواستار رسیدگی به مشکلاتشان در این شرکت شدند و تأکید کردند که از سوء مدیریت در این ناوگان انتقاد دارند.

گلایه رانندگان برخی تاکسی‌های اینترنتی در «فارس‌من»: دو ماه هست پول بنزین واریز نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی از رانندگان یک تاکسی اینترنتی معروف، با ثبت یک سوژه در فارس من خواستار رسیدگی به مشکلات شان شدند. آنها از سوء مدیریت در این ناوگان انتقاد دارند.

 

در این باره سردبیر فارس من که کمپین او به تازگی ثبت شده اما رشد قابل توجهی داشته است، به خبرنگار فارس من گفت: ما مشکلاتی اساسی داریم و متفق القول بر آن تأکید می‌کنیم، نمی دانیم  پایه کرایه ها در این تاکسی اینترنتی برچه اساسی بوده  و چرا این مقدار به شدت کم است؟ ما با بنزین ۳هزار تومانی مردم تهران را جابجا می‌کنیم و از طرفی دیگر هم آنها ۲۰ درصد ازکرایه به سبب کمیسیون کسر می‌کند.

 وی افزود: هیچ اتحادیه ای و یا مکانی وجود ندارد که پاسخگوی سوالات ما باشد، تنها یکی از مسئولان هست که گاهی اوقات درباره مشکلات ما سخن می گوید اما آن هم یک‌طرفه است و صدای ما شنیده نمی شود.

این مخاطب فارس من، اظهار کرد: وقتی ما در برابر حقوق خود اعتراض می کنیم می گویند شما قرارداد کاری امضا کرده اید، آیا اساسا قرارداد یک طرفه قانونی است و یا آنکه نباید یک نسخه از قرارداد نزد کارگر نباشد؟ آیا نباید این قرارداد دو طرفه و دو برگی باشد؟ این در حالی  است که قانون می گوید که باید دو برگی باشد و حتی یک برگ نیز در نزد اداره کار باشد.

وی یادآور شد: هر کدام از رانندگان به واسطه کرونا از کار بیکار شده اند و کاملا حساب و کتاب و قانون را می‌دانیم، بنابراین نباید این گونه با ما برخورد کنند.

 این راننده درباره برخی مشکلات خود و همکارانش، این گونه توضیح داد: شرکت، مسافت های طولانی را برای ما ارسال می‌کند که گاها هزینه سفر آن کمتر از یک قهوه استفاده شده از سوی یک مسافر اسنپ است، بهتر است کمی هزینه ها را افزایش دهند و منصفانه برخورد کنند.

وی همچنین عنوان کرد: متاسفانه پشتیبانی جوابگوی مشکلات رانندگان نیست و حتی دفاتر آن نیز فعال نیستند.

این مخاطب فارس من به  دیگر مشکلات این رانندگان اشاره کرد و گفت: قرار بود این شرکت از رانندگان حمایت کند، بنزین یکی از آن ها روش ها بود، در ابتدا گفتند به ازای هر صد کیلومتر ۷ لیتر بنزین  می دهند  اما بعد از آن این رقم تقلیل پیدا کرد و در نهایت به ۳.۵ لیتر در ماه رسید، پس از مدتی دیگر هم گفتند که هزینه آن را پرداخت می‌کنند اما بعدها آن را در زمان مقرر و اعلام شده نیز پرداخت نکردند.

وی یادآور شد: با احتساب امروز، دو ماهی می شود که از هزینه پرداختی بنزین خبری نشده است و باید مسئولان نسبت به این دغدغه  رانندگان بی تفاوت نباشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول