اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پرداخت ۲۳۸ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی در کردستان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سال گذشته 238 میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌دار به واحدهای تولیدی در استان پرداخت شده است.

پرداخت ۲۳۸ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی در کردستان

پیمان الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: علاوه بر تحریم‌های ظالمانه دشمنان، شیوع کرونا ویروس ضربه زیادی به بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی در کشور و استان کردستان وارد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف تامین مالی واحدها و پروژه‌های دارای اولویت بخش صنعت و معدن طرح تام در استان کردستان وارد مرحله اجرا شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه این طرح با توجه به تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری بین معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک صنعت و معدن و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی «ایمیدرو» اجرایی شده است، گفت: فعالان عرصه صنعت، معدن و تجارت استان می‌توانند به منظور استفاده از طرح تام به سامانه https://www.behinyab.ir مراجعه کنند.

الماسی خاطرنشان کرد: این تسهیلات برای تامین مالی واحدها و طرح‌های دارای اولویت بخش صنعت، معدن و تجارت و برای مواردی همچون فعال کردن ظرفیت‌های خالی محصولات صنعتی منتخب و ... پرداخت می‌شود.

به گفته وی، در سال گذشته در مجموع از کل منابع اعتباری تخصیص داده شده به استان مبلغ ۲۳۸ میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌دار به تعداد ۱۳۱ بنگاه تولیدی در بخش صنعت توسط بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی افزود: اجرای هرچه بیشتر نهضت ساخت داخل، فعال‌سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، پیشران و گلوگاهی، توسعه صادرات غیرنفتی، احیاء، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، طرح‌های فناورانه و تامین مالی اصناف در سطح استان از دیگر اهداف این طرح است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول