اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

محدودیت‌های کرونایی گچساران یک هفته دیگر تمدید شد/ مشاغل گروه3،2 و چهار همچنان تعطیل

فرماندار گچساران گفت: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا و تداوم وضعیت قرمز شهرستان محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

محدودیت‌های کرونایی گچساران یک هفته دیگر تمدید شد/ مشاغل گروه3،2 و چهار همچنان تعطیل

علیرضا اتابک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا و  تداوم وضعیت قرمز گچساران محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان تمدید شد.

 وی ادامه داد: بنا بر گزارش روزانه وضعیت کرونایی شهرستان و بر اساس آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان، ابتلا، بستری و فوتی بیماران کرونایی محدودیت کرونایی به مدت یک هفته  دیگر تمدید شد.

فرماندار گچساران ادامه داد:  اعمال محدودیتهای کرونایی در گچساران برای یک هفته دیگر از روز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در این شهرستان تمدید و صنوفی که در رسته شغلی 3،2 و چهار قرار دارند  همچنان تعطیل خواهند بود.

اتابک ابراز کرد:  در 2 هفته گذشته محدودیت‌هایی کرونایی در شهرستان اعمال شد اما تاکنون  وضعیت شهرستان همچنان قرمز و به مرحله مطلوب نرسیده‌ایم و ناچار به تمدید محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته  دیگر در شهرستان هستیم.

وی عنوان کرد: با اعمال محدودیت‌های 2 هفته‌ای در شهرستان کرونا از سیر صعودی به ثابت  رسیده است، تصریح کرد: مشاغلی که در رسته گروهی 3،2 و چهار قرار دارند در وضعیت کنونی باید همچنان باید در تعطیلی کامل باشند.

فرماندار گچساران اذعان کرد: کاهش، افزایش و تمدید محدودیت‌های کرونایی بستگی به وضعیت  شهرستان و رنگ بندی آنها دارد و محدودیت‌ها بر این اساس اعمال می‌شود.

اتابک ضمن تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان گفت: انتظار ما از مردم این است که همچنان استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اماکن شلوغ، خودداری از برپایی میهمانی، نشست های انتخاباتی و دورهمی‌های خانوادگی داشته و برای حفظ سلامت خود و سایرین و همچنین همراهی با کادر درمان و کمک به متولیان و دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول