اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

رتبه دوم صندوق کارآفرینی امید اسفراین در پرداخت اشتغال روستایی

رئیس صندوق کارآفرینی امید اسفراین گفت: با حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید 7 کارگاه تولیدی در اسفراین برای اولین بار فعالیت خود را آغاز کردند.

رتبه دوم صندوق کارآفرینی امید اسفراین در پرداخت اشتغال روستایی

مسعود مسکنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسفراین، بابیان اینکه صندوق کارآفرینی امید با پیشی گرفتن از دو بانک دولتی در پرداخت تسهیلات اشتغال رتبه دوم را کسب کرد اظهار داشت: این صندوق موفق شد اعتبار ۱۶۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال را با سهم پرداخت ۵/۱۹ درصد جذب کند.

رئیس صندوق کارآفرینی امید اسفراین، با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این صندوق تحقق شعار هر روستا یک محصول است افزود: در راستای تحقق این مهم نیز سه روستای سارمران یک میلیارد تومان ، روستای الست درزمینهٔ گلیم‌بافی، ۲۵ فقره و روستای سرچشمه ۶۰۰ میلیون تومان در پرورش ماهی قزل‌آلا تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی افزود:در راستای روستای بدون بیکار نیز این صندوق موفق شد روستای حسین‌آباد خان کور را با پرداخت تسهیلات ۷۳۰ میلیون تومان به‌عنوان روستای بدون بیکار معرفی کند.

رئیس صندوق کارآفرینی امید اسفراین به ایجاد 7 کارگاه تولیدی شاخص در این شهرستان برای اولین بار اشاره کرد و افزود: تولید قطعات جلوبندی خودرو، اولین گلخانه هیدرو پونیک استان و شهرستان، اولین ترمینال پسته، اولین کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین استان و شهرستان، اولین کارگاه تولید ظروف چینی و سرامیکی از طرح‌هایی است که صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات راه‌اندازی کرده است.

وی پرداخت ۳ فقره تسهیلات صندوق خرد زنان در سه روستای بزنج ،بام و چهار برج اسفراین را از دیگر فعالیت‌های پررنگ این صندوق در شهرستان اسفراین دانست.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول