اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امروز؛ آخرین فرصت واکسینه شدن کادر درمانی کرمانشاه در برابر کرونا/‌ ۱۰ هزار دُز دیگر وارد استان می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: امروز (یکشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه) آخرین فرصت برای واکسیناسیون کرونا پرسنل کادر درمانی و غیردرمانی است.

امروز؛ آخرین فرصت واکسینه شدن کادر درمانی کرمانشاه در برابر کرونا/‌ ۱۰ هزار دُز دیگر وارد استان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه شرایط استان در زمینه واکسیناسیون کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: آخرین فرصت برای واکسیناسیون دوره نخست پرسنل کادر درمانی و غیردرمانی در تمامی بیمارستان‌های شهر کرمانشاه شامل بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی که در چند مرحله روزهای گذشته موفق به انجام واکسیناسیون نشده‌اند، امروز (یکشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه) در بیمارستان امام علی (ع) از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۰ انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: باید رابط هر بیمارستان با لیست کارکنانی که واکسن نزده‌اند برای احراز هویت پرسنل خود در بیمارستان امام علی (ع) حضور یابند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: به زودی مرحله نخست واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان به پایان می‌رسد و در مرحله بعد، سالمندان و بیماران خاص واکسینه خواهند شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ دُز  واکسن کرونا در استان تزریق شده است، گفت: ۱۰ هزار دُز دیگر نیز طی امروز و فردا وارد کرمانشاه می‌شود.

مرادی اضافه کرد: این واکسن‌ها تا روز دوشنبه، ششم اردیبهشت‌ماه در اختیار استان قرار می‌گیرد و در میان اولویت بعدی یعنی سالمندان بالای ۸۰ سال سن، بیماران مبتلا به سرطان و سایر بیماران خاص تزریق خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول