اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

وزیر بهداشت جان‌باختن شهروندان و مدافعان سلامت عراق را تسلیت گفت

در پی درگذشت و جراحت چند تن از شهروندان عراقی و مدافعین سلامت در انفجار بیمارستان خطیب بغداد، وزیربهداشت در پیامی خطاب به وزیر بهداشت عراق، این حادثه را تسلیت گفت.

وزیر بهداشت جان‌باختن شهروندان و مدافعان سلامت عراق را تسلیت گفت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، درگذشت و جراحت چند تن از شهروندان عراقی و مدافعین سلامت در پی انفجار بیمارستان خطیب بغداد را به همتای عراقی خود، حسن التمیمی، تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده  است؛ با اندوه بسیار، خبر درگذشت و جراحت تنی چند از شهروندان عراقی و جمعی از همکاران مدافع سلامت در انفجار بیمارستان خطیب بغداد را دریافت کردیم، ضمن عرض تسلیت این حادثه غم انگیز به شما، دولت و ملت عراق، بار دیگر بر ایستادگی همیشگی در کنار کشور دوست و برادر عراق و آمادگی در امدادرسانی و یاری رسانی در همه سطوح مقابله با بحران همه گیری ویروس منحوس کرونا تاکید می‌کنم.

از خداوند متعال برای خواهران و برادرانم که جان خود را از دست داده اند، طلب غفران و رحمت واسعه الهی داشته و برای مجروحان این حادثه، شفای عاجل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول