اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

تشرف مردم فلسطین به مسجدالاقصی در بین تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی+فیلم

مسلمانان فلسطین این روزها برای دفاع از اسلام و قدس شریف، حوالی اذان مغرب از میان سربازان رژیم صهیونیستی به محدوده مسجدالاقصی مشرف شده و به زیارت می‌پردازند.

تشرف مردم فلسطین به مسجدالاقصی در بین تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در حالی که طی روزهای اخیر رژیم اشغالگر قدس محدودیت‌های مسلمانان فلسطین برای اقامه نماز و اعمال ماه مبارک رمضان را تشدید کرده است، مردم فلسطین بدون توجه به این محدودیت‌ها همچنان در حوالی اذان مغرب به سوی مسجدالاقصی و قبةالصخره مشرف می‌شوند و در این مکان مقدس افطار می‌کنند.

 

قبل و بعد از اذان مغرب در قبةالصخره

همچنین با وجود اینکه در شب‌های گذشته حمله سربازان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران موجب زخمی شدن بیش از ۱۰۰ فلسطینی شد، باز هم نمازهای جماعت در اماکن مقدس برگزار می‌شود و مردم فلسطین که برای دفاع از خود هیچ سلاحی ندارند، با سنگ از خود دفاع می‌کنند تا بتوانند به زیارت بپردازند.

 

شعارهای ضداسرائیلی در قبةالصخره

شب گذشته از نزدیک افطار نیروهای اسرائیل غاصب در منطقه بیت‌المقدس و خیابان‌های منتهی به قبةالصخره حضور یافتند و آرایش نظامی به خود گرفتند. اما مردم فلسطین بی‌توجه به سربازان رژیم اشغالگر قدس به سوی بیت‌المقدس حرکت کردند و در این مکان مقدس به افطار پرداختند.

مسلمانان فلسطینی که خیابان‌های اطراف بیت‌المقدس را برای جشن رمضان آماده کرده بودند، به دلیل حملات رژیم صهیونیستی حتی در ترددهای روزانه به منطقه بیت المقدس با مشکلاتی مواجه هستند، اما باز هم روزانه هزاران فلسطینی برای زنده نگه داشتن نام اسلام و دفاع از اماکن مقدس و به ویژه قبله اول مسلمانان سختی‌ها را به جان خریده و از بین نیروهای اشغالگر قدس عبور کرده تا بتوانند به زیارت بپردازند؛ تا جایی که در درگیری با رژیم اشغالگر قدس  شعارهای «بالروح بالدم نفدیک یا اقصی» سر دادند.

 

حمله رژیم اشغالگر قدس به زائران مسجدالاقصی در باب العامود

به گزارش فارس، فلسطین بیش از ۷۰ سال است که توسط رژیم صهیونیستی به اشغال درآمده  و سالانه هزاران فلسطینی برای دفاع از میهن خود به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول