اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

با مشارکت در انتخابات دشمن را مأیوس خواهیم کرد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: در سال جاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز را در پیش‌رو داریم، این انتخابات نه تنها برای ملت ما حائز اهمیت است، بلکه برای دشمنان ما نیز مهم است، زیرا می‌خواهند ببینند مردم با وجود برخی مشکلات ناشی از ناکارآمدی مسؤولان باز هم در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند یا خیر؛ در این میان مردم ما باید آگاه باشند که اگر در انتخابات مشارکت نکنند دشمنان نظام را شاد خواهند کرد.

با مشارکت در انتخابات دشمن را مأیوس خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در نشست خبری که ظهر امروز به‌صورت مجازی برگزار شد، حجت‌الاسلام علی معبودی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: 300 عنوان برنامه به‌مناسبت هفتهٔ عقیدتی سیاسی سپاه طراحی شده است که به‌دلیل شیوع کرونا، اغلب این برنامه‌ها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: از جملهٔ این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با نمایندهٔ ولی‌فقیه در استان و ائمهٔ جمعهٔ سراسر استان، تجلیل از خانواده های شهدا و غبارروبی مزار شهدای گمنام، تجلیل از فعالان فرهنگی، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری محافل انس با قرآن، نشست تبیین ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر برنامه‌ها اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های پیش‌رو، مشارکت در کمک‌های مؤمنانه است که توسط سپاه استان انجام خواهد شد که یک مرحلهٔ آن در روزهای گذشته انجام شده و مرحلهٔ دوم آن در روز ولادت امام حسن‌مجتبی(ع) و مرحلهٔ سوم نیز در روز عیدفطر انجام خواهد شد.

معبودی افزود: در سال جاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز اعم از انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش‌رو داریم، شرکت در این انتخابات نه تنها برای ملت ما حائز اهمیت است، بلکه برای دشمنان ما نیز مهم است، زیرا می‌خواهند ببینند مردم با وجود برخی مشکلات ناشی از ناکارآمدی مسؤولان باز هم در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند یا خیر؛ در این میان مردم ما باید بدانند و آگاه باشند که اگر در انتخابات مشارکت نکنند دشمنان نظام را شاد خواهند کرد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: از سوی دیگر دشمنان این موضوع را نیز زیرنظر دارند که مردم به چه کسی رأی خواهند داد و اگر مردم طبق فرمودهٔ مقام معظم رهبری به کاندیدای مؤمن، دارای کفایت و معتقد به ظرفیت‌های داخلی رأی دهند دشمن مأیوس و سرشکسته خواهد شد.

معبودی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت اندیشه‌های شهید مطهری خاطرنشان کرد: شهید مطهری از بنیانگذاران نظام مردم سالاری دینی است و حرکت در راستای اندیشه‌های وی می‌تواند برای جامعهٔ ما چاره‌ساز باشد.

وی در پایان کرد: انقلاب اسلامی ایران در پرتو نهضت اباعبدالله(ع) به پیروزی رسید و اگر می‌خواهیم این انقلاب به آرمان‌های خود دست یابد لازم است مسؤولین تراز انقلاب اسلامی بر سر کار باشند، امروز سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غربی در تقابل با یکدیگر هستند و تنها راه نجات از انواع معضلات اجتماعی، برگزیدن سبک زندگی اسلامی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول