اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

کلاس‌های درس خانم معلم در حیاط خانه و مسجد

خانم معلم به رغم اینکه کلاس درس را در شبکه «شاد» آغاز کرده بود اما از 13 دانش‌آموزش فقط 3 نفر توانستند در شاد حضور یابند؛ همین شد که تصمیم گرفت قید آموزش مجازی را بزند و همان آموزش حضوری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند.

کلاس‌های درس خانم معلم در حیاط خانه و مسجد

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ماجرای این خانم معلم در روزهای کرونایی، از آنجایی با برخی معلمان متفاوت شد که روستای محل تدریسش در نقطه کور آنتن‌دهی قرار داشت و اینترنت ضعیف بود.

این شد که به رغم اینکه کلاس درس را در شبکه «شاد» آغاز کرده بود اما از 13 دانش‌آموزش فقط 3 نفر توانستند در شاد حضور یابند. همین شد که تصمیم گرفت قید آموزش مجازی را بزند و همان آموزش حضوری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند.

فریبا کوشکی معلم پایه اول و دوم دبستان آزادگان چاه شوره از توابع منطقه طرهان است. او که ساکن روستاست، اولین کلاس‌ها را در حیاط خانه‌اش و به صورت انفرادی تشکیل داد.

رفته رفته والدین به او اعتماد کردند و تعداد دانش آموزان بیشتر شد، خانم معلم هم پس از هماهنگی با خانه بهداشت روستا ، ماسک، الکل و دستکش یکبار مصرف تهیه کرد و حیاط مسجد روستا، به مدرسه جدید تبدیل شد.

دو کلاس جداگانه برگزار شد پایه اول با هشت دانش آموز در نوبت عصر و پایه دوم با پنج دانش آموز در نوبت صبح تحصیل کردند و خانم معلم که نگذاشته بود شاگردانش از دفتر و قلمشان دور بمانند در تمام این مدت آنها را با تلاش و پیگیری بسیار حفظ کرد تا اینکه مدارس زیر ۵۰ نفر باز شد و مدرسه کوچک روستا هم که دلش برای دانش آموزان تنگ شده بود ، آغوش باز کرد و کلاس‌های درس دوباره در آن برپا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول