اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آماده‌باش ۶۷ پایگاه اورژانس برای مقابله با کرونا

رئیس اورژانس گیلان از آماده‌باش تمامی پایگاه‌های اورژانس در گیلان در راستای مقابله با کووید ۱۹ گفت: ۶۷ پایگاه اورژانس در راستای مقابله با کرونا در حالت آماده‌باش کامل بوده و هفت هزار و ۶۰۶ مأموریت اورژانسی مشکوک به کرونا توسط اورژانس انجام‌شده است.

آماده‌باش ۶۷ پایگاه اورژانس برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیمان اسدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اورژانس در یک سال گذشته با سختی‌های فراوان همواره پای‌کار برای امدادرسانی به مردم بوده است، اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا در کشور یکی از استان‌های همواره درگیر استان بوده و در این مدت همکاران من در مرکز فوریت‌های پزشکی با تمام انرژی و قوا پای‌کار بوده تا به بیماران اورژانسی و کرونایی خدمات درمانی به‌موقع ارائه دهند.

وی با اشاره برقراری ۴۰۰ هزار تماس مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان در یک سال گذشته افزود: با تلاش فراوان و بی‌شائبه متخصصان مرکز فوریت‌های پزشکی در این مدت ۸۲ هزار و ۸۴۸ مأموریت انجام داده است.

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به اینکه اغلب مأموریت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی غیر ترافیکی بوده است، گفت: بر اساس آمار از ۸۲ هزار و ۸۴۸ مأموریت صورت گرفته ۶۴ هزار و ۸۷۲ غیر ترافیکی و ۱۷ هزار و ۹۷۶ بوده و در همین مدت  ۴۸ هزار و ۱۷ نفر نیز توسط اورژانس به بیمارستان‌های استان انتقال یافتند.

اسدی با تأکید بر آماده‌باش تمامی پایگاه‌های اورژانس در گیلان در راستای مقابله با کووید ۱۹ تصریح کرد: ۶۷ پایگاه اورژانس در راستای مقابله با کرونا در حالت آماده‌باش کامل بوده و هفت هزار و ۶۰۶ مأموریت اورژانسی مشکوک به کرونا توسط اورژانس انجام‌شده است.

وی با ابراز خرسندی از احیای قلبی و دیدی برخی از بیماران توسط پرسنل اورژانس بیان کرد: در این مدت ۶۵ مورد احیای قلبی ریوی موفق و تعداد ۱۱ زایمان توسط همکاران اورژانس در این مدت انجام‌شده است که جای بسیار شکر گذاری دارد زیرا این افراد به آغوش خانواده خود بازگشته و به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول