اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دعوت هلال احمر از خیران برای کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار استان زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از همه خیران، نیکوکاران و سایر اقشار مختلف برای کمک به تهیه و توزیع سبدهای غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار آسیب دیده از کرونا دراین استان دعوت به همکاری کرد.

دعوت هلال احمر از خیران برای کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان سید قاسم موسوی اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و آسیب دیده از شرایط کرونا، جمعیت هلال احمر استان زنجان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور تهیه و توزیع بسته‌های غذایی میان این خانواده‌ها با مشارکت خیرین، نیکوکاران و همه علاقه‌مندان به مشارکت در این امر خیر می‌کند.

وی با بیان اینکه این مهم در قالب طرح «کمک‌های مومنانه شهید سلیمانی» اجرا می‌شود، افزود: خیران، نیکوکاران و همه علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای کمک به اقشار آسیب دیده از شرایط کرونا و کم برخوردار را به شماره حساب 4978636982 در نزد بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر استان زنجان واریز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم نوعدوست استان زنجان علاوه بر کمک‌های نقدی می‌توانند با اهدای اقلام غذایی اعم از حبوبات، انواع کنسرو، قند، شکر، چای خشک، برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و.... جمعیت هلال احمر استان را در کمک به هموطنان کم برخودار یاری کنند. 

موسوی اضافه کرد: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت‌های مومنان به شمار می‌رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان در کنار سایر اعمال دینی یکی از برجسته‌ترین عبادت‌های مورد تاکید در کتاب آسمانی است که این اقدام به ویژه در ماه مبارک رمضان به تاثی از امیرمومنان حضرت علی(ع) با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: به همین منظور جمعیت هلال احمر استان در سطح شهرستان‌های ماهنشان، ایجرود، زنجان، خدابنده، طارم، ابهر و خرمدره با همت و مشارکت خیرین، نیکوکاران و اعضای داوطلبان جمعیت در طول ماه پرفیض و برکت رمضان توزیع سبد غذایی میان خانواده‌های نیازمندان می‌کند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول