اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

درباره جداول بودجه از کاه، کوه ساختند/ ابتدا نامه را امضا کردم ولی حالا ابهامم برطرف شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از فضاسازی علیه مجلس به بهانه نامه تعدادی از نمایندگان درباره جداول بودجه گفت: آنچه درباره این جداول رخ داد رویه ای بود که هر سال انجام می‌شد اما متأسفانه عده ای از کاه، کوه ساختند.

درباره جداول بودجه از کاه، کوه ساختند/ ابتدا نامه را امضا کردم ولی حالا ابهامم برطرف شد

جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره تغییر جداول بودجه ۱۴۰۰ گفت: طبق روال هر ساله کمیسیون تلفیق منابعی را در جدول بودجه اضافه می‌کند و با هماهنگی کمیسیون ها و دولت این منابع اضافی را بین پروژه‌ها توزیع می‌کند و برخی پروژه ها که هنگام تدوین لایحه جا افتاده را به جدول اضافه می‌کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان افزود: این اتفاقات و تغییرات هر ساله رخ داده اما امسال بخاطر انتخابات ریاست جمهوری برخی از کاه، کوه ساختند و این را با شانتاژ خبری به‌صورت گسترده پخش می‌کنند.

عضو کمیسیون جهش تولید مجلس اظهار کرد: من به دلیل ابهام در برخی موارد ابتدا نامه را امضا کرده بودم که بعداً با توضیح های ارائه شده جواب های ابهام‌ها را گرفتم.

انهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول