اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

نباید امروز شاهد کرونای اقتصادی در زندگی مردم باشیم

محمد جواد محمدی نوری با بیان اینکه ۴۲ سال مردم پای نظام در تمام مراحل بحرانی ایستادگی کردند تاکید کرد: نباید امروز شاهد کرونای اقتصادی در زندگی مردم باشیم.

نباید امروز شاهد کرونای اقتصادی در زندگی مردم باشیم

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،  محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی امروز طی نشست خبری با اشاره به حساسیت مهم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و نارضایتی مردم از وضع موجود اظهار داشت: انتخابات آینده مرز بین بقا و شکست سیاست‌های برنامه جریانات سیاسی حاکم در کشور می‌تواند تلقی شود. 

وی با بیان اینکه ۴۲ سال مردم پای نظام در تمام مراحل بحرانی ایستادگی کردند تاکید کرد: نباید امروز شاهد کرونای اقتصادی در زندگی مردم باشیم. 

محمدی نوری یادآور شد: اساس انقلاب با پابرهنه ها آغاز شد و باید مردم ولی نعمت واقعی انقلاب باشند نه اینکه این مردم را در صف چند ساعته مرغ و گوشت ببینیم. 

وی بروز این چالشهای غلط را مرهون بی تدبیری تیم اقتصادی دولت و ناکارآمدی مدیران دولت روحانی دانست و افزود: مردم در انتخابات آتی بدنبال ریس جمهوری صادق و عملگرا هستند. 

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان برنامه اقتصادی قابل اجرا را محور رقابت کاندیداهای ریاست جمهوری دانست و با اشاره به اینکه فقدان نان شب باعث رنجش خانواده های ایرانی شده گفت: داشتن برنامه اقتصادی در نجات کشور برگ برنده ظرفیت نامزد مورد نظر مردم خواهد بود. وی گفت: امروز مردم از کرونای اقتصادی و مسکن و بیکاری هراس داشته و آینده روشنی را پیش بینی نمی‌کنند. 

محمدی نوری دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت همچنین با اشاره به اسامی افرادی که این روزها از آنان در رسانه ها به عنوان کاندید ریاست جمهوری نام برده میشود گفت: هر دو جریان در طول این ۴ دهه با چالشها و خطاهای راهبردی فراوانی روبرو بودند و مردم از وعده های دروغین خسته شده اند و بدنبال ریس جمهوری صادق کارآمد و علمگرا هستند. 

این فعال سیاسی گفت: مردم سرمایه جریانات سیاسی هستند و دولت روحانی سرمایه عظیم مردمی را به جهت بی کفایتی دولتش از دست داد. وی با اشاره به اینکه مردم دیگر به حرف رییس جمهور اعتماد ندارند، تصریح کرد: روحانی باعث شد جریان اصلاح طلب هزینه زیادی را پرداخت کنند. 

محمدی نوری گفت: جریان اصلاح طلب دیگر توان پرداخت هزینه دیگری را ندارند.

وی افزود: طرح نام محسن هاشمی به عنوان یکی از گزینه های اصلاح طلبان بیشتر شبیه طنز است چرا که معتقدم وی حتی توان مبارزه با رقیب را نداشته و در نزد خانواده هاشمی از همه بیشتر به یک نیروی محافظه کار مشهور است و این نشانه خوبی برای یک نامزد ریاست جمهوری و مدیر کارآمد نیست. 

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت همچنین با اشاره به تدبیر مناسب سید حسن خمینی از عدم حضورش در انتخابات پیش رو گفت: یادگار امام باید یادگار انقلاب بماند و معتقدم عرصه ریاست جمهوری قطعا آقای حسن خمینی را دچار چالش می‌کرد. 

محمدی نوری گفت: سید حسن خمینی نشان داد در مسیر بقای نظام با رهبری همدل و همراه است. 

وی تصریح کرد: با همه فرصت سوزیها و اشکالات موجود در جریان اصولگرایی از اینکه فکر کنیم در یک بازی نکرده برنده مسابقه هستیم سخت در اشتباه هستیم و این جریان باید عقلانیت را سرلوحه کارشان قرار دهند. 

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به توانایی و ظرفیت سازی و کارآمدی آقای سیدابراهیم رئیسی و عملکرد بهینه و موثر ایشان در مدت مسئولیت قوه قضائیه پیش بینی کرد: تنها فردی که بتواند علیرغم تحقق اجماع بین اصولگرایان و بازگشت باقیمانده اعتماد مردم بتواند کشور را از این حالت نجات دهد به نظر میرسد آقای رئیسی است. من معتقدم شانس آقای رئیسی بیش از سایر گزینه هاست هر چند بنای شورای وحدت ضمن اولویت دانستن آقای رئیسی، ادامه مذاکره با سایر نامزدهای این جریان و دعوت از آنان و استماع برنامه و تیم مورد نظر آنان است.

وی گفت: جریانات دیگر اصولگرایی اگر دلسوز انقلاب و مردم هستند باید در مسیر وحدت این را به مردم ثابت کنند چرا که مردم اکنون هیچ اعتمادی به جریانات سیاسی کشور ندارند. 

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه تجلی واقعی قانون در کشور از آرزوهای دیرینه مردم به‌شمار می رود گفت: انتخابات آینده ترازوی بقا و یا شکست برنامه های جریانات سیاسی حاکم در کشور خواهد بود. 

محمدی نوری افزود: مشکل امروز کشور قانون گریزی برخی مسئولان و بی توجهی آنان به معیشت مردم است.

نوری گفت: در واقع درد امروز مردم عدم همراهی مسئولان اجرایی با مردم است. گو اینکه هیچ کس انگار صدای مردم را نمیشنود. متاسفانه گروههای قدرت و ثروت سفره خودشان را از مردم جدا کردند و به یقیین میدانم با حضور بیش از ۵۰۰۰ هزار آقا زاده در خارج از کشور به بهانه تحصیل و گرفتن اقامت و حتی تابعیت تردیدی ندارم بسیاری از این فرزندان دل در گرو انقلاب ندارند . واقعا اگر امروز امام زنده بود آیا از وضع فعلی راضی بود؟

محمدی نوری عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با اشاره به اینکه امام انقلاب را حاصل حضور و مجاهدت پابرهنه ها میدانست تاکید کرد : متاسفانه شاهد آنیم که حتی در بحث واکسن برخی مسئولان از روی مردم عبور میکنند. مردم امروز خانواده بزرگ ولی پابرهنه کشور محسوب میشوند. 

وی با اشاره  به مسئله برنامه چشم انداز ۱۴۰۴ و رسیدن ایران به قله اول منطقه گفت:  بحمدالله با وجود سرمایه های جوان و مطلوب کشور این سند از قابلیت خوبی برخوردار بود و حتی معقتدم با بهره گیری از توانایی جوانان می‌توانیم همچون کشورهای آلمان و ژاپن به اوج توسعه یافتگی توام با ثبات اقتصادی دست یابیم. 

وی اظهار امیدواری کرد: در برنامه آینده کشور تکلیف برجام روشن شود و به یقیین تحقق برجام منوط به همدلی همه مسئولان و صدالبته با حفظ منافع ملت ایران است. 

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ را یک فرصت برای همه بخشهای نظام دانست و گفت: مردم امروز بدنبال ایجاد اشتغال مولد، امنیت پایدار، تولید و حمایت از تولیدات داخلی، کاهش قیمت و کنترل ارز و تورم، ثبات اقتصادی، تامین مسکن مناسب مردم، رفاه نسبی و ارزانی اقلام اولیه معیشت در زندگی هستند و کار رییس جمهوری بعدی قطعا با این هدفها بسیار سخت است اما یادمان نرود ما در سرزمینی زندگی میکنیم که میشود هر هدفی را با توجه به امکانات و سرمایه های ملی و موهبتهای الهی محقق سازیم و باعث شویم اعتماد مردم عزیزمان برگردد. 

محمدی نوری گفت: امیدواریم در فرصت باقیمانده سفره مردم زیبا شود و اصلا درست نیست شاهد حضور مردم در صف اقلام اولیه زندگیشان باشیم این اقدامات زیبنده عزت خانواده های ایرانی نیست و نباید اجازه داد مردم خود را تنها فرض کنند. 

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: یادمان نرود تنها راه حل نجات کشور به فرموده رهبری بها دادن به جوانان و استفاده از ظرفیتهای بالقوه آنان است چرا که هر جا به نسل جوان در پذیرش مسئولیت اعتماد کردیم نتیجه اش  تجلی عزت، اقتدار و کارآمدی کشور بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول