اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۳۰۰۰ زندانی مشهدی در ضیافت رضوی افطار کردند

همزمان با دوازدهمین روز از ماه پرفضیلت رمضان شمیم دل انگیز معنویت با توزیع سه هزارغذای متبرک آستان قدس رضوی توسط خدام این آستان، فضای زندان مرکزی مشهد را عطرآگین کرد.

۳۰۰۰ زندانی مشهدی در ضیافت رضوی افطار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان رضوی، همزمان با دوازدهمین روز از ماه پرفضیلت رمضان شمیم دل‌انگیز معنویت با توزیع سه هزار غذای متبرک آستان قدس رضوی توسط خدام این آستان فضای زندان مرکزی مشهد را عطرآگین کرد.

تنعم زندانیان این ندامتگاه بر سفره کرامت رضوی در حالی صورت گرفت که همزمان خدام بارگاه منور رضوی با مدیحه‌سرایی دل‌های متاثر حاضرین را روانه صحن و سرای امام هشتم(ع) کردند.

مدیر زندان مرکزی مشهد ضمن تشکر از آستان قدس رضوی و مدیریت امور مجاورین که زمینه برگزاری این مراسم سرشار از معنویت را فراهم کردند؛ عنوان کرد: برپایی این‌گونه مراسمات که با رویکردی اعتقادی و با تکیه بر باورهای دینی در زندان‌ها برگزار می‌شود، تزکیه و تهذیب نفوس را در پی داشته و نقش مهمی در رستگاری زندانیان در فرآیند اصلاح و تربیت دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول