اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

علیرضابیگی: اظهارات ظریف نشان‌دهنده وابستگی فکری او به مکتب نیویورک است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اظهارات اخیر وزیر امور خارجه نشان داد که مبنای فکری وی بر اساس مکتب غربی و نیویورک است.

علیرضابیگی: اظهارات ظریف نشان‌دهنده وابستگی فکری او به مکتب نیویورک است

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف در فایل منتشر شده از وی، گفت: اظهارات ظریف در این فایل صوتی نشان می‌دهد مبنای فکری وی بر اساس مکتب غربی و مکتب نیویورک است.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود بنایی برای انتشار این فایل صوتی وجود نداشته و عامل نفوذی باعث این کار شده باید بگویم که در وزارت امور خارجه چنین نفوذهایی زیاد اتفاق می‌افتد و عوامل نفوذی زیاد وجود دارند.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه به پایان کار دولت نزدیک می‌شویم دولت و آقای ظریف به دنبال آن هستند تا از این طریق ناکامی‌های خود را به گردن دیگران بیندازند لااقل آنها را در این ناکامی‌ها شرکت معرفی کنند.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها و اظهارنظرها مصرف انتخاباتی هم دارد اما  واقعیت این است که کارنامه آقای ظریف به قدری سیاه است که با اینگونه اظهارات پاک نمی‌شود.

وی افزود: همه برای اینکه وجهه خوبی از خود نشان دهند سعی می‌کنند تا خود را همراه شهید سلیمانی معرفی کنند و اگر عکسی با وی دارند آن را منتشر کنند اما آقای ظریف راه تخریب شهید سلیمانی را در پیش گرفته و گویا متوجه نیست که با توجه به محبوبیت سردار شهید سلیمانی این مسیر برای وی نتیجه عکس در پی خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس در پایان گفت: پرونده آقای ظریف و دولت به قدری سیاه است که اینگونه اقدامات و اظهارنظرها نمی‌تواند برای آنها فایده‌ای داشته باشد و حتی ممکن است نتیجه معکوس به همراه داشته باشد.

به گزارش فارس، اخیراً فایل صوتی از محمدجواد ظریف منتشر شده که وی در آن عنوان می‌کند در جلساتی که با مقامات کشور داشتیم فرماندهان میدان در دستگاه سیاست خارجی تأثیر می‌گذاشتند و هیچگاه نشد که آنها حرف من را به عنوان وزیر امور خارجه مدنظر قرار دهند و پیگیری کنند و عنوان می‌کند به عنوان نمونه شهید سلیمانی این عملکرد را داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول