اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۳۵۱ مسوول ایمنی در واحدهای کارگری شهرستان گنبدکاووس مستقر شدند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس گفت: به منظور پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی برای کارگران در حین کار ۳۵۱ مسوول ایمنی در واحدهای کارگری مستقر شدند.

۳۵۱ مسوول ایمنی در واحدهای کارگری شهرستان گنبدکاووس مستقر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدی بدراق‌نژاد امروز در دیدار اعضای کمیته کارگری با فرماندار شهرستان اظهار کرد: با همکاری و تعامل اعضای کمیته کارگری و فرمانداری شهرستان  امنیت سرمایه‌گذاری در گنبدکاووس به ثبات رسیده و در چند سال اخیر شاهد رشد قابل توجه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان هستیم.
وی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از هرگونه تنش در واحدهای کارگری مبادلات لازم در روابط کسب و کار و کارفرمایان و کارگران با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان انجام شده است.

* با افزایش دستمزد کارگران و نگرانی از تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی کمیسیون کارگری نظارت دقیق بر این امر خواهند داشت
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به افزایش دستمزد کارگران در سال جاری خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دستمزد کارگران در سال جدید نگرانی ما از تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی بوده که به منظور جلوگیری از این امر کمیسیون کارگری به همراه نماینده فرمانداری از همه واحدهای تولیدی بازدید کرده و نظارت دقیق بر این امر خواهند داشت.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ نفر از کارگران مشغول در واحدهای تولیدی شهرستان تعدیل شدند که کمیسیون کارگری در حال بررسی موضوعات مورد نظر است.
بدراق‌نژاد گفت: به منظور پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی در حین کار برای کارگران ۳۵۱ مسئول ایمنی در واحدهای کارگری مستقر شدند.
* در یکسال گذشته هیچ شکایتی کارگری در گنبدکاووس ثبت نشد
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این دیدار گفت: با توجه به شیوع کرونا در یکسال گذشته و تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی خوشبختانه با مدیریت و تدبیر خوب کمیته کارگری در این مدت هیچ شکایتی از طرف کارگران ثبت نشده و هیچگونه حاشیه‌ای در این راستا در شهرستان وجود نداشته است.
عبدالقدیر کریمی اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و کارفرمایان فعال در شهرستان توانستیم در این یکسال مشکلات این حوزه را بررسی کرده و به‌گونه‌ای عمل کنیم تا حقوق کارگر و کارفرما پایمال نشود.
وی با اشاره به وضعیت قرمز در شهرستان گنبدکاووس گفت: با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بازاریان در اجرای مصوبات ستاد مبارزه و پیشگیری بیماری کرونا در شهرستان آمار تعداد بستری‌شدگان در شهرستان رو به کاهش بوده و تنها ۴۰ درصد از بستری‌شدگان در بیمارستان‌های شهرستان گنبدکاووس بومی شهرستان بوده و مابقی از دیگر شهرستان‌های شرق در گنبدکاووس بستری هستند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول