اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مقابله با جریان نفوذ از طریق معرفی ملاک‌های درست انتخاب از دغدغه‌های بسیج اساتید است

معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: بسیج اساتید درآستانه انتخابات یکی از دغدعه‌های اصلی خود را مقابله با جریان نفوذ از طریق توانمندسازی جامعه و معرفی ملاک های درست انتخاب و عمومی کردن آن می داند.

مقابله با جریان نفوذ از طریق معرفی ملاک‌های درست انتخاب از دغدغه‌های بسیج اساتید است

سید زین العابدین امینی معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: بسیج اساتید و جنبش استادی درآستانه انتخابات یکی از دغدعه های اصلی خود را مقابله با جریان نفوذ از طریق  توانمند سازی جامعه و معرفی ملاک های درست انتخاب و عمومی کردن آن می داند و در این مسیر بطور مستمر و شبانه روز فعال است. 

معاون فرهنگی و اجتماعی  بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص معیارهای شناخت جریان نفوذ و نفاق اظهار کرد: جریان نفوذ از دشمن بیرونی خطرناک تر است، چون تکلیف با دشمن بیرونی کاملا مشخص است ولی تشخیص و مبارزه با این سربازان دشمن بیرونی در دل نیروهای ارزشی بسیار سخت است. نفوذیها در زبان، ادعای خدمت دارند ولی در عمل با حقوق ها و مزایای نجومی و غیر متعارف  تیشه به ریشه باورهای انقلابی مردم می زنند.

وی ادامه داد: یکی از شیوه های جریان نفوذ آن است که وارد بدنه نیروهای انقلابی می شود و برای نیروهای مخلص و انقلابی پرونده سازی و حاشیه سازی می کند و در نهایت با بی حرمتی و رفتار غیراخلاقی موجب منزوی شدن این سرمایه های ارزشی می گردند. ادعای دلسوزی برای نظام دارند، لیکن افراد ناتوان و غیرانقلابی را بر مسندهای مدیریتی تحت پوشش خود می نشانند. مدعی دغدغه مندی برای اصول و ارزش ها هستند، ولی مجموعه تحت مدیریت خود را به سمت وادادگی هدایت می کنند. ظاهر فرهنگی به خود می گیرند، اما در عمل دارای ولنگاری فرهنگی هستند.

این استاد دانشگاه افزود: نفوذی هایی که در بازه های زمانی زیر بیرق مدیران غیردغدغه مند، دریوزگی می کردند، اینها نمی توانند با تغییر ظاهر خود ادعای انقلابی گری کنند. اینها فقط به دنبال منافع شخصی و شغلی خود هستند نه خدمت خالصانه. 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: فقدان این مجاهد نستوه و فی سبیل الله در این روزهای حساس، بسیار احساس می شود. جریاناتی هستند که با تکرار نام حاج قاسم و نصب عکس حاج قاسم در پی منافع شخصی خویش هستند.

امینی تاکید کرد: این جریان نفوذ باید بدانند که سبک زندگی حاج قاسم منطبق بر زندگی معصومین(ع)، امامین انقلاب و شخصیت های بزرگ مکتبی  و مصداق عینی و حقیقی ساده زیستی بود نه تجمل گرایی و انتفاع شخصی. چپاول و غارت بیت المال با بهانه های مختلف در مرام و مسلک حاج قاسم نبود و مردود است. 

دانشیار مدیریت دولتی، تعریف خود از تئوری دولت خوب را، دولت جوان حزب اللهی دانست و گفت: دولت جوان حزب اللهی دولتی است که ولایت مدار، ساده زیست، انقلابی، مردمی و دغدغه مند باشد که عزت بخشی و بهبود معیشت مردم در اولویت اول قرار دهد.

وی اظهار داشت: دوران مدیران غرب گرا و پیر و متکبر به پایان رسیده و به فضل الهی در انتظار دولت زمینه ساز برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی تحت زعامت و ولایت نائب امام زمان(عج)، حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول