اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

وزرشکاران یزدی برای کسب سهمیه المپیک حمایت ویژه می‌شوند

مدیرکل اداره ورزش و جوانان یزد، با اشاره به به برنامه‌های توسعه‌‌ای این اداره کل برای ورزش بانوان در سال 1400، گفت: حمایت ویژه از دعوت شدگان به اردوهای تیم ملی و قهرمانانی که در آستانه کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک هستند از جمله برنامه‌های شاخص ورزش و جوانان یزد در سال جاری است.

وزرشکاران یزدی برای کسب سهمیه المپیک حمایت ویژه می‌شوند

مسعود شریعتی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که بانوان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۹ هیئت ورزشی فعال ویژه بانوان در استان یزد ساماندهی شدند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی های متعددی به منظور توسعه ورزش بانوان در دستورکار ادراه کل ورزش و جوانان استان یزد قرار گرفته است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان یزد در رابطه با برنامه‌های سال جاری در این استان، گفت: در بخش قهرمانی و حرفه‌ای کارگروهای جذب اسپانسر تشکیل شده که قرار است از این طریق توجه حامیان مالی  به پتانسیل‌های ورزش بانوان در استان جلب شود.

شریعتی استعدادیابی، پرورش ورزشکاران مستعد، برگزاری اردوهای منظم و سالانه و همچنین حمایت ویژه از دعوت شدگان به اردوهای تیم ملی و قهرمانانی که در آستانه کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک هستند را از جمله شاخص‌ترین برنامه‌ها و مصوبات تعیین شده در جلسه با هیأت‌های ورزشی استان دانست و تصریح کرد: در راستای توسعه ورزش همگانی برنامه‌ها بر مبنای فعال کردن ورزش در محلات و با محوریت خانواده در کلیه شهرستانها انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش روستایی با اجرای طرح های المپیاد زنان و دختران روستایی و همچنین ساختار قامت در جهت افزایش فعالیت بدنی و سواد حرکتی زنان و دخترانرا نیز در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ز

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول