اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع 5289 بسته موادغذایی درمیان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پنج هزار و 289 بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

توزیع 5289 بسته موادغذایی درمیان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پنج هزار و 289 بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

 مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بسته‌های مواد غذایی شامل کالاهای اساسی با هزینه یک میلیارد و 125 میلیون تومان تهیه و میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

وی افزود: تهیه غذای گرم و افطاری ساده نیز از دیگر اهداف اجرای مرحله سوم پویش ایران همدل ـ اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان است.

ملک‌پور با شاره به اینکه هم‌اکنون 57 آشپزخانه‌ در طرح اطعام مهدوی استان فعال می‌باشد، اضافه کرد: 271 نفر شامل نیروهای داوطلب و امدادی در این آشپزخانه‌ها با رعایت اصول بهداشتی در حال خدمت هستند.

وی توضیح داد: از ابتدای ماه مبارک تاکنون بیش از 48 هزار وعده غذای گرم و بیش از یک هزار وعده افطاری ساده تهیه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول